Inlägg från: Ab fab |Visa alla inlägg
  • Ab fab

Resetråden som aldrig tar slut

Göteborgstips- Piggelin o jag är genuina göteborgsguider

Hotell i Göteborg- Avalon gillar jag.www.avalonhotel.se/sv/
    Kan man tänka sig att bo utanför stan skulle jag välja Nääs fabriker. Underbart ställe www.naasfabriker.se/

• Ab fab

Avalon är som sagt var bra
    Hot11 kan man åka båt till. Plaza är klassiskt hotell- men där bor nog Madonna

Flora är ett litet hotell mitt i stan- det kanske kan var något. Mina kollegor bor antingen på hotell G- ligger i Centralen eller Barken Viking- båt i älven, numera renoverat.

• Ab fab

jag tycker inte om Radison, fd Sheraton. Stort o lite slitet. Hade hellre valt Avalon eller G

Lapinette skrev 2009-02-09 13:36:18 följande:
    Enligt tripadvisor:1.) Radisson SAS Scandinavia2.) First Hotel G3.) Avalon
  • Ab fab

ja den 9 augusti är det dags för strut- BH

Vanilj är mysigt. Ligger riktigt bra till. Lilton har jag läst mycket positivt om

• Ab fab

japp jag och mina kamrater skall gå. madonna är inte idolen men ser fram emot schenshow. Robbie... det var något annat det. Honom är jag pinsamt förälskad i....

• Ab fab

hmmm... det är svårt. jag får bassning av tonåringarna när jag tar fel på texter. av någon anledning fastnar alla texter i dem

• Ab fab

jag tillhör dem som inte förstår mig på Amarone tyvärr. jag har varit på två provningar på en vinkrog hör i Göteborg men det var inte min "tekopp".

• Ab fab

Hmmm... me likie Vi var där i augusti senast. Nästa resa dit skall vi cykla runt har vi sagt.

• Ab fab

Helt klart champagne hemma på lördag. Dumplings o sushi. Chokladfondue.

Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut