Inlägg från: Ab fab |Visa alla inlägg
  • Ab fab

Resetråden som aldrig tar slut

Hos Pelle är ju en favvo. Gillar det så mycket. Annars är min kroginspiration låg just nu. Björns bar är ju alltid bra.

• Ab fab

Ingen fazra- det är först till sommaren

• Ab fab

hmmm.. kommer inte ihåg om vi bokade. jag tror vi droppade in men vet inte om de tar bokningar

• Ab fab

jag tror att Piggelin o jag skall kunna skrapa ihop ett o annat tips

• Ab fab

även om madonnahelgen säkert har rejält tryck så kanske ett halvår är i längsta laget. fast förberedelser är bra -jag är ju en konstant listskrivare

• Ab fab

Mums.. det låter alldeles underbart gott. Inskrivet i receptsamlingen

• Ab fab

det ser ut som det är ett recept som förtjänar att ligga i receptsamlingarna. Kokbok? Bra initiativ

• Ab fab

Lammgryta goes Marakesh finns i min samling också. Efter alla era underbara beskrivningar måste den definitivt göras någon dag

Den gruppen jag hänger mest här på BT - vi som gifte oss samtidigt i Göteborg- har en receptblogg. Det kanske vore något för oss här?

• Ab fab

tyvärr. jag blev lite besviken på utbudet i Barcelona eftersom jag jämförde med Madrid.

Tinga skrev 2009-02-27 10:58:53 följande:
    Lappis & Fab - har ni koll på någon bra skoaffär i Barcelona? Min bror ska gifta sig i sommar och jag tänkte att det kunde vara kul med ett par nya skor. (När är det inte det, förresten? ) Jag ska ha en röd klänning på bröllopet och vill gärna ha röda skor till, men tycker att utbudet på andra färger än svart och brunt oftast är uselt i det här landet.
Svar på tråden Resetråden som aldrig tar slut