Resetråden som aldrig tar slut
Tänkte förresten på Bickley House bara precis häromdagen, det är ju TUR-mässan här i stan nu & jag scannade utställarna lite snabbt & såg att Bickley House fanns representerat även denna gång Mannen & jag ska börja flyttpacka i helgen, men en liten sväng till mässan blir det nog ändå eftersom vi bor som himla nära. Då kan vi nog inte hålla oss borta från SA-montern, misstänker jag!
Ab Fab - du som bor i Götet (ok, i närheten, men jag räknar det som Götet ) - läste du resebilagan i GP i söndags, inför TUR-mässan? Blev så himla full i skratt, det var reportage om Kapstaden, Normandie, Amalfi, Gent (Belgien), norra Skottland (whisky typ), Venice Beach i LA & kanske ngt mer, men mannen & jag konstaterade att vi varit på precis alla ställena som de hade reportage om OK, jag har inte varit i Skottland (men mannen har varit där med grabbgänget några ggr) & mannen inte varit i Amalfi (vilket däremot jag har) - så vi täckte in alltihopa Fniss!
E11a - din Namibia-resa låter ju grym! Sååå häftigt! Coolt med det där tältet ovanpå Defendern också! Jag kopierar också & sparar för framtida bruk!