Kalrstadbrudar del 5
Kalasmakarna? Vilka är det??
För mig rullar det på i lagom takt. Vi är klara med de stora sakerna som lokal, kyrka, VF, frisör, catering och kläder. Återstår ringen! Ja och så håller vi på med inbjudningarna nu...
Kalasmakarna? Vilka är det??
För mig rullar det på i lagom takt. Vi är klara med de stora sakerna som lokal, kyrka, VF, frisör, catering och kläder. Återstår ringen! Ja och så håller vi på med inbjudningarna nu...
Mirri: Jodå, inbjudningarna ligger så fint på vårt vardagsrumsbord... Vi har gjort kanske 6 st helt klara och de övriga 44 är nästan klara. Sedan är det kuverten kvar... Funderar på hur vi ska göra med dem, skriva för hand (blä, tråkigt) eller klistra på etiketter... Kanske så fast med nåt färgat papper under... På något sätt vore det ju kul att göra kuvertet lite extra, fast bara liiite. Har lagt ner tillräckligt med jobb på dem som det är. Ska alldeles strax lägga in ett par bilder. Titta gärna och säg vad du tycker.
Ja det gäller ju alla, titta gärna in i mitt galleri och se mina inbjudningar och tyck till.
Överstebostaden? Nej jag är ledsen, det känner jag inte ens igen....
Nu här? Välkommen! När är det dags?
EmmaCaroline: Porslinet på Träfotre är just nu den enda som grämer mig lite med att vara där. Ja jag vet att det egentligen inte spelar någon större roll ,em du hare verkligen rätt när du säger att det inte är tjusigt. Tycker det är så trist som ett porslin kan bli... Men frågan är om det är värt nästan 3000 kronor att hyra....vem bryr sig om porslinet egentligen?! Ahh...vill hyra men tycker det är onödigt!
Tyvärr inte, jag har inte ens nån kompis eller släkting eller ens bekant som kan göra frisyrer...så vi får snällt betala... Hoppas du hittar något bra!
Hej tjejer!! (Har vi någon man här inne?)
Jag undrar vilken florist ni ska eller har valt??!!
Det börjar bli dags att tänka på det nu, har jag kommit på...
Behöver lite tips eftersom jag inte bor i Karlstad längre...