Pappa som ger bort?
*tar fram popcornskålen*
*tar fram popcornskålen*
Men kan inte det också vara åt andra hållet? Alltså att kvinnan är dominant? Eller är det alltid mannen som bestämmer?
NÄr dom rider på deras ryggar..
haha, ja men erkänn att det är lite skoj när dom rider så där!?
haha ok.. Nej jag kan förstå att du inte vill uttala dig!
Inget är fel eller konstigt!! Vi gör säkert superskumma grejer i sängen som du skulle rynka på näsan åt!!
jag har aldrig testat nåt annat än "vanligt" sex.. Kanske jag är tråkig!!
Oj va OT det blev!!!
Han/hon kommer ju träffa er för ett samtal och då tar man väl upp sina tankar och idéer.
Fast som jag förstår det så brukar de ALLRA flesta präster fråga paret hur dom tänkt sig!! Iaf alla de jag känner som gift sig.
På dig låter det som präster är arga och bestämmer som en buffalo! (kom inte på något annat ord)
En till präst skrev 2009-01-15 22:33:20 följande:
Ja självklart! Men faktiskt.. Du har ändrat min syn på präster iaf..
En till präst skrev 2009-01-15 22:38:18 följande:
Jag skulle aldrig vilja att en präst sålde ut sin kyrkas tro!
Men nu känns det som att "präster" BARA tycker vi brudar är sååå himla jobbiga och att vi mest förpestar era liv i kyrkan. Ja, iaf vi som kanske har en önskan. (menar nu INTE brudöverlämning)
Och det är ju inte så skoj direkt.
Mmm självklart om det handlar om orimliga önskningar så som ta bort psalmer osv.
Men jag kommer iaf va rädd för att fråga om saker..
En till präst skrev 2009-01-16 09:24:31 följande:
Ja det är lite såna präster jag pratar om.. Såna man är rädd för.
Hoppas vi får en sådan präst ni hade!
Hon menade nog garanterat inte att dom ska köra över henne utan snarare att hon tänker mer LIKA eftersom dom är i samma ålder.
En till präst skrev 2009-01-16 09:28:47 följande:
Det tror jag faktiskt också. Ja att yngre kvinnliga präster är "hårdare".
tack.. Ja jag kan absolut ta ett nej! Jag är inte 3 år.
Jag vill inte tala om enskilda personer här. Men jag fick en annan bild av "präster" efter att ha pratat med henne iaf.
Men det ska bli kul att tråffa "vår" präst.
oj va ni har legat i här!!
Jaha!! Trodde inte du störde dig på mig ang det! Det lät iaf inte så när vi pratade förut.. Men ok, då vet jag det..