• Therese o Henrik

Efterlyser ägaren till de otroligt snygga inbjudningskorten i "galleriet"...

Hej,
    Nyligen publicerades ett par bilder på ett par super snygga inbjudningskort under "galleriet". Bilderna har blå bakgrund och korten är ljusa, brudens namn står med skrivstil och brudgummens med vanlig rak stil. Precis sådana jag skulle vilja ha till mitt bröllop. Vet inte hur jag ser vem som publicerat bilderna så därför skickar jag en efterlysning här....vänligen kontakta mig så jag kan få lite av dina tips. Inbjudningarna är jätte fina! :)

Tack tack!!

//Therese

• Svar på tråden Efterlyser ägaren till de otroligt snygga inbjudningskorten i "galleriet"...
  • MolsonCanadian

Åh, nu fattar jag. Jag trodde du redan fått mitt dokument och att det inte funkade så. Nä, om du börjar från början måste du markera ordet, högerklicka och välja "Formatera WordArt". Där väljer du "Lay Out" och om du t ex vill ha framför eller bakom bild. Då kan du flytta enkelt. Men jag kan maila över. Fick jag din mailadress?

first lady skrev 2009-01-11 17:47:16 följande:

Du skulle inte kunna skicka ditt dokument till mig oxå, Snälla?till min inbox.
  • MolsonCanadian

Nu har jag tagit några fler bilder med en bättre kamera och lagt upp i galleriet. Inser att det är lönlöst att dölja namnen för då tappar man bort själva "designen", så nu kan alla som vill börja stalka mig i verkligheten haha... Men jag varnar er - vi har 3 schäfrar varav 2 hugger på kommando haha...

• Villemoa

Den där låten Molson, som du citerar en rad från i inbjudan, är en underbar låt!!

• MolsonCanadian

Ja, absolut. Dessvärre har vi inte hittat någon helsvensk version av den. Annars skulle vi nog haft den under vigseln.

Villemoa skrev 2009-01-11 18:11:49 följande:
    Den där låten Molson, som du citerar en rad från i inbjudan, är en underbar låt!!
    First lady: Har mailat dig nu.
  • brud080808

Hej! Jag är oxå helt överförtjust i dessa underbara inbjudningskort! Trodde verkligen att det var svindyra inbjudningskort, helt fantastiskt att du gjort dem själv! Snälla söta, kan du inte skicka dem till mig oxå? malibos@hotmail.com Jag skulle bli mycket tacksam!

• brud080808

Hjälp! Jag är jätteglad att du kunde skicka så snabbt! Nu har jag laddat hem textstilarna, men HUR får jag in dem i word? Förstår inte

Svar på tråden Efterlyser ägaren till de otroligt snygga inbjudningskorten i "galleriet"...