• Therese o Henrik

Efterlyser ägaren till de otroligt snygga inbjudningskorten i "galleriet"...

Hej,
    Nyligen publicerades ett par bilder på ett par super snygga inbjudningskort under "galleriet". Bilderna har blå bakgrund och korten är ljusa, brudens namn står med skrivstil och brudgummens med vanlig rak stil. Precis sådana jag skulle vilja ha till mitt bröllop. Vet inte hur jag ser vem som publicerat bilderna så därför skickar jag en efterlysning här....vänligen kontakta mig så jag kan få lite av dina tips. Inbjudningarna är jätte fina! :)

Tack tack!!

//Therese

• Svar på tråden Efterlyser ägaren till de otroligt snygga inbjudningskorten i "galleriet"...
  • WhiteWeddingAgain

Jag tipsar hellre om Norrbacka Tryckeri om ni vill ha de finaste kort som går att hitta. Fast designen får man ju stå för själv såklart. Eller lämna över till någon som kan, som vi ska göra.

• Susannegbg

Oj vilka fina inbjudningskort, kan jag oxå tigga till mig? Vi har redan gift oss men skall inte ha fest förrän närmare sommaren.

sussie_10@hotmail.com

• Solros 2009

Dina inbjudningskort är supersnygga! Här kommer en till som önskar mejl, se din gästbok.

• MolsonCanadian

Vill ta tillfället i akt och verkligen tacka för berömmet. Det stärker tron på att de duger att skicka ut.
    Tack så mycket. Det betyder jättemycket.

• MilosMamma

Att dom duger, du e ju galen =) Dom är AS snygga
    =)
    Jag ska inte kopiera dina , men jag fick en himla bra idé från dom =)

• MolsonCanadian

Galen och galen... mamma säger att jag är "speciell"... :-P
    Tack igen och det gläder mig om jag kunde göra livet lite lättare för någon.

• brud080808

Dom är verkligen superfina! Men vet ngn hur man gör för att använda de nedladdade stilarna? Alltså hur får jag in dem i word?

• MolsonCanadian

Tack.

Gå in i kontrollpanelen, klicka på Teckensnitt. Där finns alternativet "Lägg till teckensnitt". Klicka på det och så bläddrar du fram till där du sparat det nedladdade typsnittet.

brud080808 skrev 2009-01-13 09:25:28 följande:
    Dom är verkligen superfina! Men vet ngn hur man gör för att använda de nedladdade stilarna? Alltså hur får jag in dem i word?
  • brud080808

Åh nu har jag fått in stilarna jag hämtat hem, tack så otroligt mycket för hjälpen! Ska säga att jag inte heller kopierar din inbjudan rakt av, bara använder mig av idén åter igen, tack!

• brud080808

en liten fråga till bara...hur har du gjort med kuvert? Gjort egna? Beställt? vanliga?

• MolsonCanadian

Kommer förmodligen beställa, för vi har inte hittat någon affär med rätt storlek. Vi har ju en lite udda storlek (10,5 x 10,5 cm) men det finns kuvert som är 13,5 x 13,5 cm på Calligraphen, tror jag det var. Ska luska lite mer dock.

brud080808 skrev 2009-01-13 09:54:11 följande:
    en liten fråga till bara...hur har du gjort med kuvert? Gjort egna? Beställt? vanliga?
  • Susannegbg

Du får börja sälja dina kort snart

• MolsonCanadian

Jösses. Ja, då hade jag ju i alla fall tjänat ihop till ett par skor.

• Värmdöbrud2011

Någon som är aktiv som fortfarande har kvar inbjudan/mallen som MolsonCanadian gjorde? Skulle vara uppskattat just nu

Svar på tråden Efterlyser ägaren till de otroligt snygga inbjudningskorten i "galleriet"...