• Therese o Henrik

Efterlyser ägaren till de otroligt snygga inbjudningskorten i "galleriet"...

Hej,
    Nyligen publicerades ett par bilder på ett par super snygga inbjudningskort under "galleriet". Bilderna har blå bakgrund och korten är ljusa, brudens namn står med skrivstil och brudgummens med vanlig rak stil. Precis sådana jag skulle vilja ha till mitt bröllop. Vet inte hur jag ser vem som publicerat bilderna så därför skickar jag en efterlysning här....vänligen kontakta mig så jag kan få lite av dina tips. Inbjudningarna är jätte fina! :)

Tack tack!!

//Therese

• Svar på tråden Efterlyser ägaren till de otroligt snygga inbjudningskorten i "galleriet"...
  • MolsonCanadian

Tack själv.
    Säg till om jag kan hjälpa till med något. Får du inte ihop det, så kan jag skicka över vårt word-dokument så kan du byta ord och färg bäst du vill.

kajw skrev 2009-01-11 13:58:22 följande:
    Tack snälla! Lycka till med allt.Kram
  • Im yours

Jättefina inbjudningar. Lycka till med allt!

• MilosMamma

Jättefina juh! HUr lyckas alla??

• MolsonCanadian

Fast det var verkligen inte ett dugg svårt. Det är bara att skriva in i Word som man vill ha det och så printa ut.

MilosMamma skrev 2009-01-11 14:19:56 följande:
  • MolsonCanadian

Tack, förresten.

MilosMamma skrev 2009-01-11 14:19:56 följande:
  • MolsonCanadian

Skickat.

Du får hemskt gärna låta bli att basunera ut våra namn och så här.

kajw skrev 2009-01-11 15:03:15 följande:
    Har du lust? kajsavarg79@hotmail.com
  • Anna13

Hej, Tar gärna emot worddokumentet oxå. Dina inbjudningar är verkligen jättefina. Jag har skickat min e-mail address till din inbox.

• MilosMamma
    MolsonCanadian skrev 2009-01-11 14:51:52 följande:
    Fast det var verkligen inte ett dugg svårt. Det är bara att skriva in i Word som man vill ha det och så printa ut.
    Men jag har nada koll, hur vet man hur stor text man ska ha osv, haha åh jag måste fråga sambon om hjälp o kanske till o med höra efter va han tycker
Svar på tråden Efterlyser ägaren till de otroligt snygga inbjudningskorten i "galleriet"...