Får man ha åsikter om svensexan??
Så klart att du kan säga det!?
Skulle inte ens gifta mig med en man som ville stödja den industrin.
Så klart att du kan säga det!?
Skulle inte ens gifta mig med en man som ville stödja den industrin.
Ja, det är märkligt hur "svartsjuka" blir det främsta skälet till att man motsätter sig strippklubbsbesök.
Haha! Förvisso, men jag syftade på det faktum att man kan vara emot strippklubbsbesök av ideologiska skäl. Jag skulle som sagt inte gifta mig med en man som vill stödja strippindustri.
Eller så tillhör man skaran som inte tror att män är djur utan tänkande individer med ett intellekt på åtminstone standardnivå för en människa.
Japp. Såvida kvinnan inte är jag. Att stödja en sådan industri är inte hans grej. Men så är han inte ett djur heller.
Fast om han älskar dig eller inte kanske inte är frågan utan om man tycker att det är okej eller inte att stödja den industrin.
Nej, somliga har ju inte det. Alternativt har de inte riktigt tänkt igenom saken. Men det är märkligt att det närmast per automatik anses handla om "svartsjuka".
Åh? Känner du Jonas?
Hur menar du?
Finns det inte några som helst värderingar i strippindustrin?
Vill nu skrev 2009-01-15 09:43:47 följande:
Det är ganska spännande att studera sådana "självklarheter" inom sociologin. Människor går med på ganska vidriga saker med hänvisning till gruppen. Även sådant som kanske du och jag hävdar att vi aaaldrig skulle göra.