• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha kul...
  • Vendel och Angelica

Skille har du fått tag på Peter
    Jag har fotats av en tjejkompis innan, både med och utan underkläder... man kan få det riktigt snyggt och bra, men man ska känna sig trygg!

• skille

Rignte han for ens tund siden men han var opptatt og skulle ringe meg tilbaks...
    Jeg føler meg trygg så lenge det er andre tjejer der. det blir som å sole seg toppløs på stranden

• skille

Hey på dere, da har jeg snakket med Peter och vi kjør på
    16 april, (etter kl 12) det koster 1500 per pers, og da inkluderer det 8 bilder som vi får. jeg kan stille opp som sjåfør siden jeg er så snill.

• Tx2

Du menar att du inte behöver något bubbel för att kasta bh:n...

• skille

nei, peter har sikkert sett en pupp før, og jeg regner med at dere ejgnter har sett endel før også så det går bra

• Vendel och Angelica

Hej o hå vad kul då är det bokat o klart!!
    Måste bara fixa en som kan hämta Wilhelm utan att behöva ha ngn dålig förklaring för Vendel *funderar* hjälp vad ska jag hitta på...
    Några tips på något so vi kan göra som gör att vi är borta till kvälllen ngn gång???

Vi får alltså 9 bilder, vet du om de är hög el låg upplösta??
    Alltså kan vi framkalla själva hejvilt?

aahhh måste bli snyggi kroppen öva poser och köpa bubbel så kul så kul! Hade aldrig gjort detta utan er!

• Vendel och Angelica

ska se jag har ngr foton från när en kompis syrra gick på fotohögskolan som hon har tagit på mig... (tyvärr har hon ju ingen utrusting i dagsläget) Annars kunde vi haft henne istället) hittar jag dem så mailar jag dem!

• Myrmor

Vem bokar bord tills på fredag? Längtar som en tok! Är i stort behov av goda drinkar och tjejsnack

• Tx2

angelica: du får säga att du skall på minihippa med gbg-brudarna. El tror du att han vet vad en sb är?

myrmor: baver skulle kolla upp bokningen för fredag

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha kul...