• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha kul...
  • Vendel och Angelica

Paddingtons Pub? hur ser det ut där? Ligger nästgårds till St Paulikyrkan vid Redbergs platsen!

• Teapot

Paddington är lite småmysigt faktiskt, engelsk pub-känsla

• Vendel och Angelica

I löööv it!!!
    Var en stammis där för äääänge sedan... typ 95-04.... sen har det gått utför med pub livet
    älskar deras chips (pommes tallrickar)

Teapot skrev 2009-01-20 20:01:50 följande:
    Paddington är lite småmysigt faktiskt, engelsk pub-känsla
  • Teapot

Har inte blivit så mycket mat, men väl en och annan öl för min del

• Myrmor

Heja paddingtons!! Inte drinkställe framför allt, men god mat och öl (och på krypavstånd, vad sägs om en pubquiz där nån tisdagkväll?) Annars gillar jag tapaskrogen på vasagatan, vino tapas på övre husarg och den grekiska krogen vid kungstorget

• skille

Han tar masse kort og så velger han ut noen han mener er de beste så få vi velge 8 stykker blandt de.
    Fikk dette spørsmålet: Har ni funderat på vart ni vill ta bilderna? Vad tror ni om att hyra en hotellsvit i ett par timmar? En himmelssäng vore fint.
    Har noen fundert på å ta kortene ute?? Daniella og jeg tenkte på ved vattnet??

• Vendel och Angelica

Skille, oj, vart vill vi ta korten... ute beror ju på vädret...
    Hotell svit... Ja om vi hittar ngt nice som inte kostar skjortan! Annars har väl IKEA himmel sängar *asg*

Ok så vi får välja 8 av alla miljader han tar, men vet du om vi får dem högupplösta så vi kan framkalla dem som vi vill? eller får vi dem utskrivna av honom och ej kan göra kopior?
    --------------------------------------------------------------
    JAAAAAAAAAAAAA Quiz night på Paddingtons Jag e på !! *vifftar hej vilt*

Jag kan tänka mig var som bara vi umgås lite

Myrmor skrev 2009-01-20 22:29:28 följande:
    Heja paddingtons!! Inte drinkställe framför allt, men god mat och öl (och på krypavstånd, vad sägs om en pubquiz där nån tisdagkväll?) Annars gillar jag tapaskrogen på vasagatan, vino tapas på övre husarg och den grekiska krogen vid kungstorget
  • Myrmor

Du har fria planeringshänder baver!!

Satsar på pysselkväll hos mig på måndag Vid 18-tiden, jag fixar bubbel, kaffe och smågodis som inte kladdar

• Tx2

Bara jag får umgås med er. Inget speciellt ställe som jag måste till. Gärna mysigt.

Pysselkväll hos myrmor är inbokad. Kanske tar med lite egna grejer för att få lite kommentarer och tips.

• Tx2

Käk någonstans och dansskor på!! Baver planerar
    fredagen den 23 januari
    myrmor
    skille
    BAVER
    tx2
    Angelica
    Teapot

--------------------------------

SB-fotografering för

tors 16/4
    baver
    Angelica
    Skille
    sweetsun
    Danielaa
    (Tx2 kan komma med uppmuntrande ord om ni vill)

----------------------------------
    Pyssel-kväll hos Myrmor (meningen är att vi skall hjälpa henne, men även kanske pyssla våra grejer o byta idéer(?) och dricka bubbel, kaffe o äta icke kladdande smågodis)

måndag 26/1
    myrmor
    baver
    Tx2
    sweetsun

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha kul...