• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha kul...
  • skille

Kan dere skrive opp hvilke dager de som vil være med på bio kan?? jeg har ikke noe liv og kan nesten hele tiden..

• Vendel och Angelica

japp han vet vad SB är... det diskuterades när vännen gifte sig i somras då hennes möhippe fixare vile det till varje pris o jag sa Nej hon kommer vägra...
    Får väl säga att vi ska ut o spana på grejer till ngr av er ... att jag inte ska handla ngt el så hmm det får lösa sig!

Tx2 skrev 2009-01-20 14:01:29 följande:
    angelica: du får säga att du skall på minihippa med gbg-brudarna. El tror du att han vet vad en sb är?myrmor: baver skulle kolla upp bokningen för fredag
  • Tx2

Precis, du kan säg att du skall umgås med den mammalediga, då är det inte konstigt att ni börjar tidigt. Alt att den är en minihippa för oss alla. Är lugnt så länge han inte ser att du tar med dig grejer.

• Danielaa

Aah kul att de e bokat nu då!

Får vi bilderna på skiva då...? Eller framkallade...? Tar han massa bilder å vi får välja ut de vi vill ha eller hur gör vi...? Känns ju lite tråkigt om amn inte e nöjd me just dom bilderna annars...!

• SweetSun

jag har sagt att jag ska ut på bus med er och han sa bara "eh..jahaaa...?"

• Vendel och Angelica

ja jag får väl säga så att jag ska iväg på ngt med er som han kanske kommer att uppskatta i framtiden hehehe

SweetSun skrev 2009-01-20 17:56:13 följande:
    jag har sagt att jag ska ut på bus med er och han sa bara "eh..jahaaa...?"
  • baver

gråter stora floder!!!

manjana hade stängt igår och nu nr jag ringer (varför ringde jag inte för flera veckor sedan) så är det helt fullt!

ska tok planera något annat åt oss...någon som har en favorit?
    jag kan säga att skål är en mysig pub med gammalrockmusik som serverar billiga frozen marguritas...och käk ngn annanstans kanske.

flåt

• baver

låter jättebra med peter, men det måste vara att man får ta fler bilder än 8 för att sen välja ut 8 att framkalla...annars tycker jag det låter lite b...men kul ska det bli!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 fortsätter att träffas och ha kul...