Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
hellou
likatrevligt som vanligt att tjata hål i huvet på alla
hummle, grymmt snygga kort med stämpelgrejen som gick omlott!
snart ska jag också börja pynta kul kul
ha det fint!
hellou
likatrevligt som vanligt att tjata hål i huvet på alla
hummle, grymmt snygga kort med stämpelgrejen som gick omlott!
snart ska jag också börja pynta kul kul
ha det fint!
DANIELLA- jag går motvals och röstar på klänningen med rosetten, minus rosetten haha. den verkar också ha såndär silverspets som jag är så förtjust i!
angelica har värsta värstingförrådet av stämplar och swirls (japp jag vet vad det är) hemma och hon komponerade ihop en perfekt till mig. lycka!
stor besvikelse var dock vaxstämpel tjofräset..
myrmor, kanske inte det minst galna man kan göra att gå och impulsshoppa grejer medan man är hög på morfin jag ser en rolig bild framför mig hihi
hummle jag missade med frimärkena, har du köpt ett dubbelt eller vad händer? jag har också tunga grejer nämligen
vi syns om en vecka! ha de'¨å
$t gött
hummle, ahh då förstår jag..ja mycket B!
teapot, kul att hänger med, jag ringer imorgon och kollar om man kan boka bord en fredag, annars får vi "knöö" oss
sitter mest och väntar på mina sidenband till inbjudningskorten...
avundsjuk på dig tx2 som snart har klänningen hemma
skille, vad var det som ni hittade...detaljer tack
ha det gott, nu ska jag plugga engelska grammatik WIIIIIII
hej
jag tog mina mått själv också och jag vill bara tipsa om att istället göra det hos en skräddare för 200kr...de vet ju hur det ska göras så att man inte missuppfattar eller så, känns säkrare så att man kanske slipper att göra så mycket ändringar när den kommer...ett tips bara alltså
kanonfin klänning!
ha det gott nu måste jag pysa
jag storröstar på mingel/stämpel och pyssel på måndag då jag är ledig!
kul kul kul
ej
tråkigt tx2 att du inte kommer ikväll... krya på dig!!
jag har lagt ut bilder på min frisyr tror jag..vill ha 20-tals vågor i luggen men vet inte riktigt bak, någon form av låg bulle/knut.
igår var jag hos floristen och pratade bukett! kul kul var det men ack så svårt. det blir en pion, hortensia, buskros-historia i vitaktigt med svagt lila..så himla svårt att prata om färgskalor alltså.
i förrgår var kamerakent hemma och pratade om fotograferingen, wow vilken kille! jag känner mig superglad över honom, TACK för tipset sweetsun!! vi hade tänkt att fota vigseln och lite utanför men han tyckte att det vore kul om vi hade när jag gör iordning mig så då skickar han ed en kamera dit och sen ska alla gäster åka båt medan vi fotas-" det vore kul att få med, jag hör med min son så kan han följa med där"
verkligen intresserad och go som sagt
det börjar hända grejer helt enkelt..nu ska jag plugga pluga plugga! vi syns ikväll! ha det finnt
hej alla
tack för senast, jag hade det himla gott!
hummle- hur har du fäst ihop dina inbjudningar?
danielaa- jag har fått hjärnsläpp, det är inte två ringar, utan två hjärtan. tar med mig kittet ändå!
syns ikväll, var vi än hamnar
WOW, kul med klänning tx2!!!!! mycket avundsjuk
tack för senast, det var mycket mysigt och effektivt haha
ikväll lurade jag v att hjälpa till med inbjudningarna..jisses vad han fick ont överallt och sen lyckades han göra fel på hälften av korten....men det var ändå trevligt att få lite hjälp
nu ska jag sova..sigge tyckte att vi skulle gå upp vid 5 imorse..inte jättelägligt
hello alla!
grattis myrmor!!! vad fantastiskt skönt!!!
angelica- jag ska ta tag i blommorna, förlåt..som jag minns det så var frakten inte mycket alls, ska rota fram hemsidan så får du kolla lite vad det är förngt..
hummle- jag klistrade igen dem med tejp (som inte syntes) sen satte jag på ett klistermärke i silver som förestälde två ringar i varandra..
¨mitt nästa projekt är at ta tag i musiken/musikanterna. sångare klar men det sket sig med trumpetare och pianist...men det löser sig så småningom
låg också och snyftade till holiday,gulligt värre. fi
fick reda på att en av våra toastmadames är gravid!, himla kul, de har varit sugna ett tag nu.
nu ska jag hänga lite framför topmodel..hadet gott!
coola grejer ni har på gång med mms och sånt!, lite sugen på jellybeans i roliga spritorienterade smaker haha, men vi får se.
vad skriver ni festprogrammen i för program?
tänkte att jag skulle försöka få ihop lite till dem snart
jag vill ha min klänning nu! så pirrig så jag blir galen
ha det gott!