• baver

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

tx2- du beställde ju från millybridal, var tog du konakt?
    på den online-hjälp grejen eller den där yahoo-emailadressen?
    jag får inte teg på dem, börjar undra lite...

• baver

nu har vi stött på patrull igen
    fick äntligen tag på millys för att fråga om de kunde sy en klänning till min mamma...milly har ju bara 1månadslev.tid så det var ju lugnt...
    MEN DE KAN INTE FIXA DEN!!!
    så nu står mamma utan klänning för att jag inte haft någon som helst framförhållning gah! vad göra

• baver

daniella vad trist!! men som sagt det hinner du grejja tills du gifter dig

teapot tråkigt med släktingen din

igår var vi och käkade på bryggan under bron..testade maten och bestämde viner..allt kommer bli kanon! så glad. men är det fler än jag som blir trött på att de alltid ska påpeka när det kostar mer. det är klart att man ska säga "vill ni ha det istället så kostar det si och så" men inte med betoning som typ säger att det är ju dyrare fatta det, det tror jag inte ni har råd med...tex bad vi om en annan whiskey sort än den de hade..om vi då har kunskapen nog att be om en "exklusivare" whiskey, så kan man ju tänka att vi vet att den också kostar mer.

blir lite trött för det är inte bara restaurangen, utan tryckeriet och små saker som har varit precis samma..

men men det var gött götti gött gött iaf

nu ska jag bädda ner mig..helt jättesjuk

hummle! nu är det inte långt kvar..vi kommer och kraschar bröllopet allihopa va

• baver

ja jisses gott folk..det känns som om vi är inne i någonslags svacka..bara massa konstiga människor att bemöta! gött myrmor att du inte gav dig, man får tydligen stålsätta sig inför ett enkelt telefonsamtal..tur att vi håller på att förvandlas till de bridezillas vi är

styrka till oss!

nu går jag och snyter mig

• baver

hje!

myrmor, tack för whiskey-tipset..detta skall prövas å det snaraste...

skille- gott att du tar tag i hotellbokningen..lägg fram ett kostnadsförslag gärna, men som sagt- vi är ju ett par stycken..rummen var jättefina!

sitter och filar på meningar om varje gäst, lite klurigt.
    i helgen var jag i jkpg och trots att ringen inte ska hämtas förrän i april så svängde jag förbi för att höra hur det gick.-..den var inte färdig haha
    ...senare samma dag rånas butiken!

nu ska jag plugga plugga plugga, tenta perioden börjar på fredag!

• baver

förresten, jag fick sixten en vecka för tidigt

sweetsun, var köpte du din korsett...skulle du kunna lägga ut en bild kanske?

pubquiz imorgon!

• baver

myrmor- GRATTIS GRATTIS!! vad härligt med en liten lekkamrat till myran

vi måste ut och fira med några glas vatten någonstans!

förutom bebis så är jag även avis på att du bara kan trycka i dig allt vad du behagar och lite till...du tom. måste eftersom du har en bulle i ugnen annat är det här.

hör av dig med ett datum så vi får komma och klappa på magen!!!

kram

• baver

hellou alla

kommer inte ihåg om jag sagt detta (alzheimers light här)men vi har bokat en mini bröllopsresa- tre nätter till nice, åker dagen efter bröllopet. kollade lite på en svit på ett schysst hotell och det är faktiskt samma pengar , helt sjukt...lycklig att få komma iväg en sväng med min man!

när2blir1- kollade på inbjudningarna, håler med om att det var jättesnyggt med ränderna. håller också med om att hänget kan tas bort men att du behåller den lilla lappen som är där.

ha det gott nu ska ja lappa framför tvn

• baver

japp, det blir blixtenfrei...momo&mofa stannar kvar i götet och myser med grabben.

angelica_ jag ska beställa hibiskusarna nu tänkte jag
    en burk om 11 kostar 12euro och en burk om 50
    kostar 39 euro. frakten går på 7,nånting euro.
    vad vill du ha? du kan spana själv på www.wild-hibiscus.de

ha det fint!

• baver

skille- det låter ju jättebra! boka du.

danielaa- jag har beställt genom lillsessan och hittills är hon hur bra som helst! väldigt trevli och kunnig när jag kommer med frågpr, gott att ha en svensk kontakt som "går i god" för att det blir bra. det enda är att det tar 3månader att få klänningen...alltså får jag min någon vecka innan jag gifter mig AAAHGG! men det blir nog bra ändå.

hade också tänkt snitta i vikningen och trä band igenom..kommer klistra fast det på fram och ryggsidan så det inte försvinner..
    myrmor- var hade du köpt din igant rulle med tejp?
    ha det mysigt med mamma i helgen!

jag fyller år på lördag!, eller så himla kul är det ju faktiskt inte längre haha. ska stå och laga mat mest hela dagen så att jag och gubben kan käka lite gott..

ha det fint alla (var är angelica?) kram!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!