Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
skille- glömde säga men maila oss ditt kontonr, så sätter vi alla in 200kr var på momangen
skille- glömde säga men maila oss ditt kontonr, så sätter vi alla in 200kr var på momangen
hej alla
tx2- ta minty! om ni gillar choklad, det är jättegod...deras paradtårta tripplechoc var lite utav en besvikelse tycker jag..vi krånglar till det så att vivill ha minty smaken med tripple choc utseendet haha
hummle- jag vill jättegärna koma..filar ihop en tråd om det i träfftråden
förlåt tx2, det hade varit trevligt att t räffas- jag har så himla mcket i skolan just nu bara-praktik ute i angered...
ha det gott alla och kul med era framsteg i planerandet!
skulle åkt till mina föräldrar och slappat! men nu liger jag i sängen magsjuk och utan familj,(som inte vill bli smittad och därför åker till mina föräldrar
stårganska still här också...ska ta tag i våran präst snart tänkte jag, då kan man ju göra kyrkoprogrammen sen
ha det ott alla!
grattis grattis grattis hummle!!! jag är såååå avis, ni ser fantastiska ut på bilden! vad underbart
kul tx2!, avis där också, låter som en helt perfekt hippa
kram alla
jisses tx2, you are next!!!
JAG HAR HITTAT MINA SKOR!!
klassiska vita pumps med liten peeptoe och smalt band runt ankeln och....en jätteblaffa till blomma vid sidan av hälen mycket mycket jag hehe
lägger ut bild när jag får dem
tizia fina bordsplaceringar
frugan!, jag röstar för trevlig plockmat hemma med gott vin
ha det fint i pysselsvängen alla, kram!
haha här låter det också "men köper du ett par så ersätter de ju ett par gamla juh" jag skulle vilja köpa massa mer skor, det finns så mycket fint! var inne på bianco en sväng och de hade fått in mycket roligt..
jag försöker haka på imorgon kväll, men jag skriver inte upp mig för det är inte hugget i sten än, men vill absolut se bröllopsbilder hummle!!
ha det fint alla!
tx2, det börjar krypa otäckt nära nu
hellou
skulle bara lite snabbt säga att jag lagt ut bilder på mina skor nu hehe
nu ska jag ila iväg till skolan kram på er alla!
hellou
angelica- jag rekommenderar varmt en släng av magsjukan inför SB, är inne på min andra omgång av den nu och man krymper lite för varje gång
jisses vad allt börjar närma sig nu, jag fick hem skorna igår..de var lite stora men det ska nog ordna sig.
nu ska ja beställa bröllopsrejer, ha det gott alla!
skille- bilderna ligger redan ute
lycka till tx2 med att mecka ihop allt...
ha det gott alla
nu måste jag bara retas lite...var nämligen på en väldigt rolig hockeymatch igår kväll hehe
hoppas att stickandet gick bättre tx2
hejalla!
nu drarjag tilllondonhehe!
sb-tjejer,det var en kvinna som ringde från mary kay (?) och undrarde om jag ville få en hudanalys med smörja och foundation provning och allt vad det var..kostnadsfritt. vill man så kan man gå en make-kurs en gång efter det ochkså kostnadsfritt. hon hade på förslag den 16april mellan 7-9 på kvcällen. jag tänkte det kunde vara lite mysigt att efter vi plåtat gå dit och fixa lite för att sen ta en sväng längs med avenyn...vad säger ni?
allaskullealltså få det, inte bara jag...
hon ringer på ons igen och undrar om vi vill.
hejalla!
då var man hemkommern då...sixten har fixat lite med datorn och mellanslaget fungerar endast sporadiskt haha
tx2- vad gött det låter med grillning, säger som alla andra, du är otroligt cool ändock det är lite tid kvar. men det låter ju som allt fungerar väldigt bra.
vi pratade med vår präst för en vecka sen, men det har jag nog redan sagt..
då fortsätter vi pilla meddet sista då, ha det gott alla!
angelica- förlåt, jag hann aldrig läsa ditt inläggså jag har inte med mig ngt hem
MAJ
2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
2: Tizia
9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
JUNI
18: Stella2009, Grekland
AUGUSTI
8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé
OKTOBER
10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem
DECEMBER
hej alla
ida ska jag hämta min ring!! tx2, nu kan vi glänsa ikapp
daniella- jag tipsar om "en vänlig grönskas rikadräkt" 201 tror jag
det blomster tid nu kommer fast med vår text 197 (kan vara tvärtom också, menden passar kanske inte er så bra i aug...
myrmor lycka till med lägenhetssökandet, himlaspännande,jag är sjukt avis
ha en riktigt go påsk alla! nusticker vi till jkpg
hej alla
ja nu är det verkligen nedräkning här!!
ringde till BuB och bad dem maila vår meny då de bytt ut den på nätet och jag inte hunnit skriva nner den, samt lägga till vinerna. hon svarar att "ja, det trodde jag att jag gjort redan men jag mailar det" bra för jag behöver det nämligen imorgon. allt frid och fröjd. ringer sen igen dagen efter och påminner om att jag ville ha ett mail- " oj , det har jag glömt men jag skickar det, ja gärna jag behöver det nu på förmiddagen..(åker till föräldrar och ska sätta ihop programmen...) snäser lite och lägger på. dag tre ringer jag och ingen svara lämnar ett syrligt meddelande om att hon väl kunde få tummen ur i princip! men har jag fått något mail NÄÄÄ
jag har fått ett väldigt proffsigt intryck av dem innan om än att hon är något pompös men sånthär nonsens och småaktigt beteende är bara så irriterande! så suck!
myrmor- stå på er, tråkigt att de istället för att välja att en är hemma om det satt så hårt åt att lämna lillen, väljer att ignorera er önskan på er dag...riktigt tråkigt beteende.
tx2 -jag har också bockat av "bonnabrännan" i helgen, herregud!
alla sb-tjejer. ska vi bestämma lite mer var och när vi ses-ett litet upplägg kanske, byter tråd för det. skille det var sagt att vi sjulle börja vid tolv va? eller skulle ngn va med så peter kunde rigga tidigare och är det sagt hur länge vi fick ha rummet...jag tror jag slår dig en pling istället haha
ha en fortsatt go påsk så syns vi när vi syns, kram
ps.- hummle angående vigselprogrammet, hur många punkter i programmet hade ni utskrivet? skulle man kunna få lite hjälp...