• Tizia

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Hej allihopa ! Hur går det för er med planeringen?

Jag har äntligen fått min klänning och imorgon ska jag hämta ringen =)) Wehiee... Fick dock lite panik när klänningen kom då jag trodde den var mkt mer creme färgad än vad den var... men d blir nog bra =)
    Nu funderar jag på slöjköp.. och ev. sy egen slöja.. Någon som kan ngt om det ?

• Tizia

Francis: D ska finnas en mysig "stuga" vid delsjön tror jag.. men dom tar inte så mycket folk.. ca 40 tror jag..
    Sen finns ju kallbadhuset, där är det superint men man måste köpa maten av dom men alkoholen får man ta egen iaf =)

Ska försöka lägga in bilder snart =) Har skickat ut inbjudningarna nu oxå så nu e d inte hemligt längre =) Känns kul å få babbla bröllop med alla =)

• Tizia

Francis: Ja just d varmbadhuset menar jag förstås =)

Vet tyvärr inte mer om stugan vid delsjön... hittade det på nätet när jag letade lokaler men sparade aldrig länken tyvärr.

Idag har jag hämtat min ring också =)) Den var superfin MEN den passar inte så bra ihop med min förlovningsring... trodde den skulle bli tunnare än vad den blev å nu e den tjockare än f.ringen så den sticker lixom "utanför" den andra.. Känns sådär. =(

• Tizia

Tx2 & Äntligen...
    Går inte att göra ngt av d tyvärr... Ska känna efter i några dgr å se om jag kan leva med det annars får d nog bli en ny f.ring i värsta fall...

• Tizia

Äntligen, ska fixa lite bilder snart =) Försökta fota ringen idag men d blev jätte konstigt!

• Tizia

Tx2: Inget mönster men den här två-färgad.. kanske beror på det.. Inte jättesmart val av f.ring tydligen. Men d e lätt å va efterklok =))
    Men jag kanske vänjer mig... Hade på mig båda ringarna hela dagen igår =) Kändes bättre å bättre framåt kvällen så d kanske slutar med att d känns toppen =)

Välkomna Milla86 och När2blir1 =)

• Tizia

Tx2:
    Var dom duktiga på gilda ? Vad kostade det ?
    Ja har aldrig gått å fixat mina naglar efetrsom jag jämt bitit på dem men d e konstigt vad ett stundande bröllop kan göra för diciplinen =) Men fransk manikur är när det målas på vitt på ens egna nagel ? Eller bygger dom på en lösnagel?

• Tizia

Ska testa manikyren på Gilda skolan =)
    Ja bröllop gör en verklligen sporrad.
    Jag har alltid velat ha hål i öronen men varit för nålrädd - tills nu =)
    Har dessutom börjat träna =)
    Man kanske borde förnya löftena varje år så man är så här abitiös i framtidne oxå =)

Malin: Va roligt med klänningen, grattis =)

• Tizia

Så...nu e d inbokat manikyr på gilda.

Tx2: En liten manikyr fråga bara... Hur länge håller det ? Är lackeringen väldigt ömtålig? Har bokat in manikyr inför bröllopet oxå men ska göra det på onsdagen å bröllopet e ju på lördagen... hmm..undrar om dom är fina då med tro...

• Tizia

Tx2: Ja d e jättesynd ! Men skönt att höra att det verkar hålla sig hyffsat Vi gifter oss inte i gbg så vi har en bit å åka + att vi måste vara där minst en dag innan å fixa allt.. så jag hoppashoppas att naglarna klarar sig ! Jag får väl agera projektledare dagarna innan bröllopet =)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!