• Tizia

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Hej tjejer !
    Nu har jag varit ifrån i stort sett allt bröllopstänk en vecka.. Legat superförkyld å har inte ens vart inne på BT =( Men nu e d nya tag igen =)

Tx2: Tjatigt när d strular med vf.. Inte långt kvar nu ju.. Vi har fått höra att våran vf e jättevirrig å det känns sådär..

Baver: GRYMT snygga skor =)

Hummle: Jättefina bilder du lagt ut =) Kan tänka mig att det finns mångamånga fler =)

På fredag ska jag iväg å prova min klänning som varit hos skräddaren, ska bli såå kul å se hur den ska sitta egentligen =)

• Tizia

Tx2: Jag HOPPAS att våran har koll på datumet !! Min syster känner vaktmästare på kyrkan där vi ska gifta oss och hon hade inte hört ngt om ett bröllop den 2 maj !! Frågade prästen jättenoga å han kollade i sin kalender men jag blir ändå nojjig.
    Skrev en kom i håg lapp till honom med våra namn datum etc. =)

• Tizia

Hejhopp ! Hoppas ni hade kul i torsdags !
    Usch blir så deppig att jag aldrig hinner vara med.. Men just nu e d stressigt å snart lugnar d ner sig lite och då !!! Risken e väl att jag hunnit gifta mig innan bara..
    Nej så illa ska d väl inte va !
    Har ni planerat ngn träff snart igen ?

Hummle: Va kul att du e nöjd med bilderna ! Vår fotograf hoppade av igår så nu står vi utan =( Hade ni ngn bra?

• Tizia

Tack för era fotograf tips... ska kolla upp alla !!

Men hur mkt är rimligt egentligen att lägga på en fotograf.. Vi har hittat en där vi ska gifta oss nu som tar 12000kr men då får man alla bilder högupplöst.. Låter det mkt??

• Tizia

Skille: Grattis =) Va kul !!

För 12000kr fötar dom i 6 timmar men inget framkallat å så... jag tycker det e dyyyrt !! Men så e d väl när man gifter sig ute på landet utan konkurans av andra fotografer...

• Tizia

Daniella & Skille:
    Vad är det för fotograf ni ska ha ?
    Låter som ett väldigt bra pris..!!

• Tizia

Hejhopp =)
    Tx2 & Daniella, tack för igår =) Superkul å ses å babbla bröllop =) Kommer definitivt med på fler träffar !!

Hummle: Grattis till 4 veckor =)) Tiden går fort när man har kul !

Nu sak jag iväg å prova min klänning som för första gången förväntas att passa =)

• Tizia

Tx2: Hoppas du blir nöjd med ringen =)

Min klänning passade hyffsat! Åkte ner lite bara..men det är väl svårt att göra ngt åt när den e axelbandslös..
    Har lagt upp lite nya bilder i mitt gallerie på inbjudningskorten och på blommorna vi ska ha på borden om nån e nyfiken =)

Trevlig helg på er !

• Tizia

Tx2:
    Tack =)
    Å tack för tipset.. ska ringa å prata med skräddaren. Jobbigt om man ska behöva gå å dra i den hela tiden!

• Tizia

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!