• Tizia

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Teapot: Tacktack =) Kul å höra ! Ja jag knyter fast dom vid foten på vinglaset.. Lyktorna är den bakom med spets.. Köpte billiga lyktor på ikea 4st för 9 kr och "snurrar in dom" i spets.. Blir rätt gulligt när dom lyser.. Vi har lite gammaldags spets/gammelrosa tema så för oss funkar den läsningen jättebra ! Alltid kul å pyssla lite =)

• Tizia

Tx2: Tacktack.. =)

Sweetsun: Va tråkigt med borfall men som sagt nu kan ni ju bjuda andra.. Dom tar säkert inte illa upp !!

• Tizia

E d bara jag som typ BARA har bröllop på huvudet? Pluggar annars å d blir rätt försummat just nu kan jag säga... =(
    Tycker egentligen inte att d borde ta sån tid för allt på vårt bröllop e liksom "d vanliga" man brukar ha... Kanske jag som e långsam =) Men d e så mkt att hålla koll på !
    Hur känner ni andra ? Oxå helt uppslukade =)

• Tizia

E d ngn av er tjejer som e hemma på dagarna (pluggar mamma-ledig eller så..) som känner för å med ut å promenixa ibland? Älskar å va ute å gå å nu när våren börjar komma så vill man ju inte va annat än ute =)
    D e alltid kul med sällskap =)

• Tizia

Teapot: Kul att du gillade bordsplacerings hjärtanen =) Du får gärna knycka idéen =) Å grattis förresten =)

• Tizia

Usch jag har lite ångest över bordsplaceringen.. enligt vett å etikett ska ju min pappa sitta brevid mig men han e inte jätte pratig ¨å jag e lite ego å vill ha KUL på bröllopet ! Så nu funderar jag till att låta hpnörsbordet gå till nära vänner + syskon å så får familjen sitta på det bordet som är mittenstolpen på ett E.. alltså närmast oss om vi tittar rakt fram...vad tror ni om d..`?? Usch e sååå svårt !!!

• Tizia

Tx2: ja så tänker jag med.. Hur kul e d egentligen.. Men sitter du å din m2b vid ett eget litet bord då eller hur gör ni?

• Tizia

Daniella: SUPERfin klänning verkligen =))

Hummle: Man å fru =) Häftigt häftigt ! Funderade på en grej.. gav ni gästerna rispåsarna när vigseln var färdig eller fick de dem när de kom till kyrkan ?

• Tizia

Hummle: Ojoj va bra att du sa det, mina rispåsar e ganska stora ! Vill inte att riset ska ta slut så jag har säkert lagt 0,5 dl i varje påse...hmm... undrar om jag ska öppna å hälla ut lite...

• Tizia

Haloj tjejer !

Idag har jag testat soldusch inför bröllopet =) Kändes riktigt skumt men det verkar som jag blir brun (tar 6-8 timmar innan det syns) =)
    Imorgon blir det manikyr & testfärgning av håret & in till skräddare med klänningen =) Puh det börjar närma sig nu !

Har lite beslutsångest ang. bukett just nu.. Min m2b förstår inte alls problemet i att välja.. Funderar mellan en gammelrosa med pioner och liljekonvalj eller en helt vit/creme.. Vill inte se för "prinsessig" ut men det är kul med lite färg oxå..
    Vad ska ni andra har för buketter?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!