Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

hummle: Spännande!! åså funkar inte knappen igen så kan inte hoppa neråt på denna datan... Artist: Hur gjorde ni när ni bokade Tysklandsresan? Koden funkar inte alls när jag försöker boka!

• Danielaa

Angelica: Får hoppa över diamanterna, blir inte bra som jag tänkt mig... Men tack ändå!

Tx2: Haha, de finns fler som bara svullar godis...

Hummle: Kommer såklart GÄRNA å kikar när ni gifter er! Om du inte tycker de blir jobbigt när vi e många såklart... (Kommer våldgästa typ ALLA bröllop här så... )
    Sååå spännande när de bröjar dra ihop sig så för er!!

Idag har jag kikat ut vilka blommor vi ska ha, Vilka rosor å så... Mysigt! Å bokat ett stort hjärta som vi ska ha ist för brudbåge!

• Danielaa

hummle: De blir rosor, i rosa å creme. Heaven heter de rosa, så fina! Sådär "krispigt" rosa, blir jättebra!
    Klart vi måste ses innan din bröllopsdag, jättekul!

Tx2: Glömde alldeles bort träffarna denna veckan, har vart så mycke på en gång nu! Ses gärna i veckan om ni har lust! Har ingen bil på torsdag så då får de gärna va här i närheten...

hummle igen...: De där me rispåsar å vigselprogram... Vigselprogram gör jag nog några extra, utifall att andra som inte e bjudna tar ett, så att de finns till alla bjudna gäster.. Vi ska ju ha såpbubblor men har ignen aning om hur mycke vi ska beställa än...
    Kan ju va bra å veta hur många som dyker upp härifrån oxå när man håller på å grejjar me de! (Hoppas att jag kan komma, ska bara dubbelkolla innan jag skriver upp mig! )

Skille: Trevlig resa!

Nu ska jag snart iväg på "Musik i väst" me jobbet... Haha, låter sådäääär lockande... Jaja, vi får iaf käka middag å mysa oss...

• Danielaa

Hummle: Nu glömde jag... Va e de för in-/utgångsmarcher ni har valt? Varför skulle de va problem...?

• Danielaa

Hummle: Aah, blir en bonus å få se fotografen in action oxå!
    Klart att brudskorna måste gås in, alla medel e tillåtna!

Tx2: Visst låter de fint?

Teapot: Aah, va härligt me den där magkänslan!

Tizia: Såå tröttsamt å upptäcka att man stämplat fel...! Hoppas de lyckas bättre nästa gång!

Va ska ni hitta på för skoj i helgen då brudar?

Puss å kram!

• Danielaa

Myrmor: I Lindome? *Kommer å kikar* När, var?

• Danielaa

Baver: Aah så tråkigt å va magsjuk...

Myrmor: Ja, hade ju vart kul å se dig uppträda!

Hummle: Nu börjar de verkligen närma sig! Så spännande!
    Kul å hämta ringar å grejja!

Angelica: Hoppas du får en kul helg å samlar krafter för mötena i veckan!

Tx2: Jaa, borde ju ta tag i de där me motionen igen...

Låter som alla har nåt mys på g för i helgen! Vi ska ha ett par (som även ska hjälpa till på bröllopet) å deras barn på middag här imorrn, ska bli mysigt!

• Danielaa

Tx2: Ja, borde väl gå å sälja? Finns ju massa som ska köpa bubblor!
    Jobbigt me bordsplaceringen! Har redan börjat "oroa" mig för hur jag ska få alla på en bra plats!
    Men kul att ljusen blev godkända! Micke e inte så mycke gromzilla, ÄNNU ska väl sägas iaf, man vet aldrig sen när de börjar närma sig!

• Danielaa

Nu har jag köpt MIN klänning!! *Lycklig*

Nu köpte jag en klänning här hemma ändå, blev inte Kina-klänning.
    Hitta världens underbaraste klänning på Johans högtidskläder. Micke va "lite" anti mina Kinaklännings-affärer efter floppen me förra klänningen, så kommentaren "Nu för jag över tiotusen på ditt konto så får vi se om de räcker till din drömklänning å du köper den HÄR HEMMA!" Så nu har jag äntligen fått min dröm-princess-klänning...! *Längtar*

Angelica: Scrap-kryssning låter inte alls fel! Gu va roligt!

Tx2: Jaa, man får hoppas att gästerna kan va såpass civiliserade iaf... E ju inte för hela natten de gäller så...

Chips å sånt ska man ju ha oxå ja... Inte en susning hur mycke man ska ha av nånting...! Glad att flera av er gifter sig före oss så vi får ta massa tips å idéer från er sen!

Hummle: Klockan tickar å dagarna gåååååår....!

• Danielaa

Tx2: Jaaa, äntligen! De blev inte den vi kikade på, blev en helt annan modell än jag tidigare kikat på. Denna e från Christina Wu. Suuuperfiiin...! *nöjd*

Teapot: Ja, så skönt å slippa tjafs runtomkring... dom e jättegulliga som jobbar på Johans å väldigt hjälpsamma även om de va en del kunder (till skillnad mot va de var på Remanns!) ändringar å hyra av underkjol fick jag me på köpet! Å t o m slöja bjöd dom på! (erbjudande)
    Så nu har jag två likadana slöjor hemma...

Kikade in på Body shop idag å pratade om brudsminkningen, kostar bara 500:- inkl provsminkning (då gör dom de precis som man vill ha de till bröllopet så man får se att man e helt nöjd!) Har förstått på flera andra ställen att de bara lägger upp lite me färger osv å provar lite... Så kan nog hända att de blir där jag gör sminket! Var har ni andra bokat? Pris?

Tx2 igen: Hur mycke dricka å så som gick åt för 60 pers vore intressant! Vi blir ju ca 80 så de e ju lätt å räkna ut hur mycke som behövs då!

Köpte frimärken idag oxå! Dom söta som kom till alla-hjärtans-dag! Hoppas bara de räcker me ett frimärke/inbjudan annars måste jag köpa lika många till!

Å nu ska jag snart iväg på bio! "Män som hatar kvinnor" me mammsen å syrran!

Hoppas ni haft en toppenhelg allihopa!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!