Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Teapot: Haha, mend e blir ju så sött me lite rosetter å grejjer!

Skille: Jaa, såg oxå lite på programmet igår! Hur kan man låta sina anhöriga ta hand om all planering å man själv inte vet NÅNTING! Aldrig... Hon hade ju inte ens SETT klänningen innan de va dax å åka till kyrkan, tänk om de vore helt fel eller om den inte ens passade...! Nää, de skulle jag aldrig gå me på...! Å den där jobbiga blondinen slipper jag gärna oxå... *Chockad att folk går med på detta!*

Här e vi fortfarande hemma sjuka... Eller iaf prinsen e sjuk fortf. Feber igår å feber idag när vi vaknade igen...

• Danielaa

Angelica: Kul att de känns bra me "nya" jobbet!

Myrmor: Men gu va härligt! Såå roligt å få se dom små varelserna! GRATTIS igen!
    Pimpad rosa barnvagn skulle helt klart kunna va nåt! Ska ta mig en ordentlig funderare på de! Tack för tipset!

Tx2: Oooh den buketten ska bli kul å se, lite annorlunda, låter tokfint!

Nu e de snart natti natti, ska "jobba" imorrn, eller nja, föreläsningar hela dan men iaf!

Puss å kram, ses på torsdag!

• Danielaa

Tx2: Aaah, härligt me många gäster! Kul om mormor kan komma oxå!

Angelica: Usch för sjuka! Micke ligger oxå dålig här hemma nu... När iaf jag äntligen e bra igen!

Sweetsun: Härligt!

Teapot: Jaa, men visst e dom så himla söta?

E lite seg idag, känner mig lite fantasilös... Har vart på föreläsningar hela dan, tar mer på krafterna än man kan tro!
    Men aah nu kom jag ju på de!!

Har köpt SKOR! 3 par... Ännu ett par ev bröllopsskor...! Så nu väljer jag på 4 par! Men detta sista som jag köpte idag lutar de faktist åt, dom e låga men ändå som "finskor" å de känns som de kan va rätt skönt faktist! *funderar*

Men i vilket fall, skor e underbart å man kan inte få för mycke!

• Danielaa

Tx2: Haha, exakt så säger micke oxå, "då kan du ju slänga ett par" å "dom e ju precis likadana som dom du redan har"...

Skiss på ett "schema" för dan e jag oxå intresserad av!

• Danielaa

Tx2: Eller hur? hur kan dom INTE se de små skillnaderna?!

Baver: Hoppas få se dig imorrn då!

Hummle: Hoppas helt klart på bröllopsfoton imorrn, gu va roligt!!

Sweetsun: Låter himla fint å ta mammas å mormor å morfars gamla ringar! Då får de ju verkligen en speciell betydelse me just den ringen! Å så e den ju säkert lättare å matcha till förlovningsringen då som du säger!

• Danielaa

Kollar bröllopsresor... Aaah, drömmer!

• Danielaa

Carolina: GRATTIS till tösen!!

TACK för idag tjejer, så mysigt som vanligt! Å så mysigt me lite bebis-i-magen-energi från myrmor!

Synd att ni inte kunde komma alla ni som fått förhinder...

Nu ska kikas lite på bröllopsresa, IGEN!

• Danielaa

Baver: DÖSNYGGA skor! Love them!!

Tx2: Aaah, ser fram emot grillkväll hos er i vår/sommar!

Hummle: Härligt att du e så glad idag då! Väntar spänt på att få se fotona!!

Ikväll drar vi iväg till Norge, kul kul!

• Danielaa

Hallå flickor!

Nu e vi hemma i Sverige igen! = Jag betydligt mer aktiv på BT!

Ni skriver ju som vet inte vad å hann inte riktigt läsa allt... Låter som en urmysig fika *saknar er* ska kolla torsdag om jag kan va me då! *Hoppas hoppas*

Tizia: Ahh trist me fotografen... Hade ni inte betalat in nånting innan då? Hur kan dom bara hoppa av sådär menar jag...?!

Tx2: Klart vi bytte dag! Allt för er!

Snart dax för SB å jag känner mig plufsigare än nånsin tror jag... Mens-svullen å plufsig efter lite för god mat under "semestern"...
    Dax å ta tag i de nu igen, å fortsätta intensivt i solariet...

Myrmor: Hur gick visningen?

Hummle: Kikar om bröllopsfoton kommit in här!

• Danielaa

Tx2: Jaa, plastglas ska vi nog oxå köra me tror jag.. Betydligt mindre disk iaf!

Teapot: Jaa, va underbart me vår! Har vart ute en tur idag oxå å bara myyyst!

Myrmor: Aah, trist me lghts-visningen då!

Kikar för fullt på bröllopsresa, just nu kikar jag mycke på Thailand, Vietnam å Indien! Riktigt lockande alla de tre men svårt att veta då man aldrig vart där... Nån som vart på någon/några av dom som har tips? Ska bli sååå mysigt! Tänk när man har bröllopsresan å se fram emot efter bröllopet!

Träffade vår toastmadame igår oxå, hon hade MASSA frågor å hade massa funderingar å idéer! *Lycklig*

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!