Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

AAAAAAAAAHHH!! *Överlycklig!!* Min klänning har kommit!! *Hoppar å skuttar!*

• Danielaa

hummle: Tråkigt att de verkar kört ihop sig för er me sjukan osv...
    Inga mer dejter inplanerade ännu.. Men kan väl planera in en till?

Sweetsun Å skille: Jaaa, så kul! Väntar på en tjejkompis som e påväg hit så jag frå prova den! Sen ska jag iväg å leta underkjol...!

• Danielaa

E så lycklig över min klänning!! Nu har jag fått provat den å känner mig sååå nöjd!! Ska till en brudaffär i em å prova ut underkjol till den å förhoppningsvis få köpt den idag! E 750:- lagom pris för en underkjol...?

• Danielaa

Haha, nu blev jag så exalterad att jag glömde svara!

Angelica: Så tråkigt me sjuka barn... Å när de bara kommer å går hela tiden...

Blir de nåt ikväll eller hur gör vi?

• Danielaa

hummle: Jaa, ska försöka få bilder sen när jag provar me underkjol så ska ni få se!

• Danielaa

hummle: va guulig du e! Ska nog bli bra me u-kjolen, ringde å frågade å hon verkar ha allt mellan himmel å jord å välja på! Ska bli såå kul!!

Skille: *kikar*

• Danielaa

Skille: Charmigt me bilderna på er! Fint!

• Danielaa

Gu va ni e underbara tjejer me alla positiva klänningskommentarer!

Men...

E så ledsen, helt förstörd...! Va ju å provade klänningen för å hitta en bra underkjol som ni vet. Kom in på "Svahns" bröllopsbutiken i Kungsbacka. Hon va från början SUPERNEGATIV å sa att "om nån kund kommer in får du gömma dig i rummet här så dom inte undrar var man får tag på din klänning!" Hon ville absolut inte hjälpa till överhuvudtaget, snörade inte ens klänningen för mig! Så otrevlig!

När jag sa att jag vill ha en STOOOOR kjol under å visade hur jag vill att de ska se ut sa hon att de hade hon verkligen inte å sa att "de kan du INTE ha, det ser verkligen INTE bra ut! De går bara inte å ha de så..." Så sa jag att JAG vill ha de så.. "Ja, de e väl upp till dig såklart som ska ha klänningen men det blir verkligen inte fint!" Jag blev så ledsen att jag höll på å gå under... (Ja, jag vet att jag e känslig.. men hon va direkt elak!)

Gick därifrån å åkte till "Bloms" i Kungsbacka centrum ist, mycket bra personal, rekommenderas! Mycke bättre bemötande å hon ville verkligen hjälpa till. Hon hade stora kjolar men inte tillräckligt... Så, när jag stod där å provade underkjolar upptäcker jag att de SAKNAS broderier på två ställen på ena sidan, längs me hela nedre kanten på klänningen...! Blev så ledsen å sa bara att jag hör av mig å kommer tillbaka en annan gång... Blev SÅ fel... Min "dröm-princess-klänning" blev plötsligt inte alls min "dröm-princess..." längre... Åkte hem å va helt förstörd, gråter floder när jag komer in å kan knappt förklara för Mikael va som hänt... Så ledsen å så upprörd att jag vet inte var jag ska ta vägen...!

Blev jättelångt å jättegnälligt nu... *Förlåt*

Teapot: Jättetråkigt me din mormor...

• Danielaa

Tx2: Faktist inte min bridezilla-gen som spökar denna gången... Försökte faktist ha överseende me de från början innan jag upptäckte att de e på HELA ena sidan längs me hela nedre kanten som lixom ska hålla ihop de broderierna som går uppåt på klänningen... Kan förklara lite bättre nästa gång vi ses!

Myrmor: Ja, ska ALDRIG mer gå till Svahns igen å kommer ALDRIG rekommendera nån å gå dit!

Stor underkjolar tyckte dom i båda affärerna att dom hade men dom va inte i närheten av tillräckligt stora...

Tx2 Kan säkert va värt å köpa underkjolen så tror jag för de va rätt dyra här.. På Bloms kostade en jag privade 1300:- ..

• Danielaa

Myrmor: Men de e ju så man kan bli knäpp i huvet på dom!! Dom bara hittar på massa SKIT för å tjäna meeeer å meer...

Vi ska oxå ha "cupcakes-bakelser" som jag sågärna vill kalla dom... Hittade världens sötaste igår, 22 kr st, om jag själv vill bestämma fyllningen i dom, anars 19kr st.

Va tror ni 19 kr e me vanlig princess-tårte-fyllning. Å 22 kr e om vi själva väljer, vilket då kommer bli vaniljcreme å chokladmousse! Va tror ni?

Tack för alla era uppmuntranden! Känner mig så nere för detta nu... Men ahr faktist kikat lite å hittat en annan klänning som jag nog ska ta ist...! Jag låter ju som en velig galning tror jag...! Men men, "Sottero & Midgley", modell ASM3250CS gillar jag verkligen, å då får jag tom den kjolen jag vill ha egentligen...! Va tycker ni?

Myrmor igen...: Va ska ni ha för ställning? Jag tänkte sätta m2b på å göra en bra ställning om jag inte hittar nån annan!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!