Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Oj, nu hann jag inte läsa ditt inlägg innan... Klart vi kan beställa då. Kan beställa redan nu om de skulle va så.. Dom får så gärna ligga här hemma å bara väääääänta!

• Danielaa

Tx2: Jaa, de där funderar jag ocå på... Ska man köpa till "alla" gästerna eller blir de massa över då kanske...? Känns kanske inte som att alla kommer stå där å blåsa helt besatt heller...

• Danielaa

Kan man skriva typ på bröllopshemsidan att man uppskattar om dom inte kastar ris...?

• Danielaa

Tx2: Hoppas ingen har med sig... Kan ju skriva på hemsidan att bubblor komemr delas ut efter vigseln eller nåt sånt... så hoppas dom fattar vinken..

Ska inte ta me ris till er vigsel då! Sålänge ingen tar med till vår!

• Danielaa

Hmm, vet inte var de blev, kunde ju inte bestämma mig vilket företag jag skulle ta... Så nu blev de nån på ebay! Dom hade fått bra omdömen å deras andra kunder verkar nöjda, så jag hoppas de blir bra! Kan kolla va företaget heter!

• Danielaa

Tx2: 3-5 veckor stod de. Måste bara skicka in mina mått idag oxå.. Ska be Micke hjälpa mig me de...!

Skönt att de löst sig me komp!

• Danielaa

Va bra Carolina!

Nu ska jag iväg å träna! SB å brudklänning - here I come!

• Danielaa

Hallå girls!

Angelica: 75$ i frakt? Låter helt sinnesjukt... Annars e de bra me amerikanska sidor, iaf när dollarn ligger bra!

baver: Kanske vore en bra idé! Ska fundera på de...!

Myrmor: Tack! Känns som de kommer bli sååå bra me den!

Ligger hemma sjuk idag... Vet inte om sonen smittat mig eller om de e nåt jag ätit som inte vart bra... *Surar*

Tx2: Å du väntar å väntar... Hur lång tid kan själva frakten hit till Sverige ta då...?

• Danielaa

Angelica: Tack!

En sån riktigt rensning borde vi oxå göra bland Casphers kläder.. Har gett bort lite då å då, men har aldrig blivit riktigt rensat! En del vill man såklart spara, e ju kul å kunna kika på sen när dom bara växer å växer...

Känner mig lite bättre nu, men fy va tråkigt de e å va hemma sjuk! *gnäller*

• Danielaa

Myrmor: Ååh va kul me stämpeln! Låter som att ni e nöjda!

Helt otroligt, i ÅR blir vi fruar, allihopa! Gu så underbart!

Håller på å kikar på catering för fullt.. å har mailat typ 3124 olika företag omkring Göteborg för lite olika förslag och priser... Nån som har bra tips på cateringen? (En till som undrar... )

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!