• Myrmor

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

tx2 Jaaa, skicka gärna!!! Vi har ingen skrivare, men hoppas kunna låna en som skriver ut dubbelsidigt, annars får man fixa det manuellt.

• Myrmor

Nu har min slöja kommit på posten så man kan kryssa av det också...trodde jag . Kammen slöjan sitter på är av. Visserligen var den billig (220kr) men hur mycket prisavdrag tycker ni är rimligt? Eller ska jag betala porto och skicka tillbaka den?

• Myrmor

Tack för råden, ska kolla vad hon skriver tillbaka (har skrivit och klagat). Vad sägs om det här som en liten familjegetaway direkt efter bröllopet? Vi vill mest ha lite sol, lugn och ro och god mat på ett ställe som passar för oss och myran men som inte kostar skjortan (den resan tar vi ensamma om ett år)

www.ving.se/book/bookMatrix.aspx?&categoryid=1&resortid=976&hotelid=39277&moreinfo=true

• Myrmor

Har du kollat här? Trampetroll på bt säljer sina gamla blingprylar till dukningen:

pysselfreak.bloggsida.se/

Vendel och Angelica skrev 2009-01-22 08:26:36 följande:

Snyggt med dukningarna tjejer!Har inte ens allt hemma ännu, el ja vi vet inte allt ännu... Vi ska ha ljus, pussklockor, ev ngn blomma i låga vaser/ljuskoppar, vita löpare, blir snyggt då borden är möööörkbruna... sen skulle jag vilja ha en massa små "diamanter" som ligger utspritt, men har bara hittat i USA ännuoch jag har inte vågat titta på frakten ännu... gör det när jag har uttömt Sveriges sökningen först.Igår snackade jag med vår kock !! Så härligt att kunna säga så! Han ät super trevlig!! Han hade massor med ideér så det kommer nog bli strålande!Vi kommer inte heller kunna provsmaka maten då han bor i Uppsala, men det blir nog bra, vi ska försöka test laga själva här hemma, då kan det ju bara bli bättre!!Känns så skönt, Kocken är klar och vi fick musikanläggning via kontak till så mkt billigare än vad vi satt i budgeten! TjohooooDesto mer pengar över till bröllopsresan!! Vart den nu ska gå... det har vi ingen aning hoppas att alla har en bra start på dagen!?kram
  • Myrmor

Nu har jag mailat fram och tillbaka med försäljaren av slöjan hela dagen känns det som. Erbjöd mig att betala mindre och laga den själv, det ville hon inte. Erbjöd mig att skicka upp den om hon skickade porto/pengar till porto. Det ville hon inte, utan hon ville skicka frimärken till mig EFTER att jag skickat slöjan till henne. SUCK!! Nu orkar jag inte bråka längre, skickar den utan porto och avsändaradress så blir det "mottagaren betalar". Är det ok tycker ni?

• Myrmor

Min frisyrtanke ligger i mitt galleri . Tack och lov hade jag inte betalat ännu, så det är inget fara på taket, trist bara, jag gillade ju slöjan (om det inte vore för att den var trasig ). Nåja, får jaga på annat håll! Här har tx2 smittat mig online tror jag för jag har fått samma jäkla hosta . Känner mig riktigt uschlilg, men kommer gå ut imorgon OAVSETT!! (ok om jag inte kommer ligger jag inlagd ). Nu ska jag testa att köpa ett diadem/tiara som jag hittat här på bt, jättesött och enkelt med pärlor, tror det kan bli fint, och om inte annat var det bara en hundring . Godnatt på er tjejer!

• Myrmor

Tack jd, men jag tror bara jag ska släppa det. Hon är (om jag fattat det rätt) en privatperson som köpt in ett lager som hon säljer via bt, blocket och tradera på fritiden. Hon har sedan igår lagt upp en ny slöja och jag har sett hennes namn tidigare när jag letat där och på blocket. Får leta slöja på annat håll

tx2: Blää!! Fy vad trist, vi kommer sakna dig!

Själv har jag just nu 38.5 i feber (har ALDRIG feber), men jag vill vill gå med ikväll så nu är det alvedonproppning och vila med myran som gäller.

• Myrmor

Hej tjejerna! Har precis ringt hem A från jobbet, han får shoppa ipren på vägen, men just nu ser det inte så ljust ut .

• Myrmor

Tjoho tjejerna

Trotsade flunsan och smet iväg två timmar till Paddingtons, mysigt att se er som var där (även om det bara var en kortis) . Sitter nu sömnlös med mitt kamomillte och snörvlar och funderar kring texter till vigseln... hm.. funderar på om man ska skriva nåt själv, hittar liksom inte nåt klockrent.. Några förslag? Vill inte ha profeten eller bibeltexter!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!