• Myrmor

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Har två gospel-gig i helgen, ett i lindome och ett i åsaka (om jag inte åker vilse i skogen ).

• Myrmor

I lindome ska jag göra en konsert som heter "resa mellan tvivel och tro". Lite stilsam, ganska fin och tankvärd konsert om livet (djupt som tusan ). 18 i lindome kyrka, du är såklart välkommen!

• Myrmor

Hej tjejerna! Oja vad ni skriver

HUmmle: snart dax, dam dam da daaaa fem dagar kvar...

Nu har jag knökat i mig pestolax (kan äntligen äta middag igen utan att må illa) och nattat myran -tog tre hääärliga timmar (man vill väl inte missa att träffa gästerna.. Ses imorgon allihop, dyker upp vid 20-tiden så stanna kvar!

• Myrmor

Har redan lagt in ett förslag i fika-tråden... (Slow girls )

• Myrmor

Åh hummle . Blir alldeles nervös åt dig.. Strunta i vad dumma människor säger! Det kommer gå superbra, är impad av att du pallar att vara så effektiv, jag kommer säkert bara springa runt som en yr höna dan innan.

• Myrmor

Hallå tjejerna!

Aaaaaah hummle, när du läser det här är du FRU . GRATTIS!!! Åker till Vänersborg nu (allt är inpackat i bilen, ska bara få myran att tycka att det blir en kul idé), så jag kommer missa vigseln tyvärr . Lägg ut bilder så fort du kan, är supernyfiken!!

tx2: Ha en härlig princessdag!!

• Myrmor

Tx2: Åh vilken mysig hippa du verkar ha haft.. bubbel..mm *suck*

M: Kul att se dig tillbaka, gott att höra att du mår bra!!

Hummle: Shit va coolt!! Lilla frugan liksom . Ser fram emot bilder och story!

Nu till en helt annan fråga. Vi ska åka till branäs med familjen på torsdag och vi saknar en jacka till Myran. Skulle VERKLIGEN vilja låna en ett par dagar av någon så man slipper köpa en nu när säsongen typ är slut.. Ni som har barn som är lite större än min myra. Är det nån som har en vinterjacka/overall av typ krypa-i-snön-tålig. Har termobyxor men bara myrans fin-kappa...känns sådär för pulkaåkning . Typ strl 74 80 eller 86? Vore great!

• Myrmor

Tack snälla! Vi är 0% färgkräsna, vad som helst går toppen!

• Myrmor

Åh hummle blir så glad av att höra din fru-yra . Lånar gärna overallen!! Kan vara bra att ha något att byta mellan när myram blir blöt . Tänkte köra en "hämta-låneprylar-vända" på
    onsdag, går det bra? Hämtar då även jacka av danielaa/angelica (den som hittar nåt som ser ut att passa först ). Tänk vad skönt det är att ha vänner med barn . Kram på er!

• Myrmor

Nu har jag bokat ett annat band än mitt . Varken trummisen, kapellmästaren eller gitarristen kunde så vi fick tänka om. Blir till att spräcka budgeten för 734:e gången .

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!