• Myrmor

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

just det bibelcitatet brukar "ingå" i själva vigselakten per automatik, så kolla så det inte blir kaka på kaka bara

hummle skrev 2009-02-13 14:23:18 följande:
    ÅÅÅÅÅ tack hade kollat på den lite grann men missat första meningen i 1 Kor 13:8. hur lyder resten? o 1 Kor 13:13 får plats den m kollat lite på:Er kärlek skall vara uppriktig.Avsky det onda, håll fast vid det goda.Visa varandra tillgivenhet,överträffa varandra i ömsesidig aktning.Gläd er med dem som gläder sigoch gråt med dem som gråter.(Rom. 12:9-10, 15)men vet inte riktigt. d där m överträffa osv känns nja men men...
  • Myrmor

hemma från alla hjärtans dag-myshelg i stockholm. Har varit toppen, god mat, trevligt sällskap och massa mys (även om det var svinkallt). Nu väntar en trött bebis som ska badas och nattas..

• Myrmor

ok tjejerna.. lätt ångest, håll tummarna för mig så återkommer jag med mer info

• Myrmor

ok tjejer, brace yourselfs. Ni vet uttrycket den som gräver en grop åt andra... Myrmor har härmed ramlat i den.. Om allt går som stickan vill får myran en lekkamrat i september (alldeles för tidigt för att veta om allt går enligt plan..men NÅN måste jag ju berätta för, och ni finns ju mest i smyg ). Så jag kommer få världens torraste nyktraste möhippa och klänningen behöver nog sys UT (femte månaden och jag lär se ut som ett HUS ELLER TVÅ!!!) Är superglad men avvaktande (har trots allt käkat starka mediciner och blivit sövd två gånger.. man vet aldrig). Shit, nu är det dags igen

• Myrmor

Tac, va goa ni är! Det stämmer, är knappt två månader gången, men räknar som en kratta i min iver . 1 oktober måste det bli bf, men jag blir ju fyra och en halv månad gången (och alltså i praktiken i femte månaden) när det är bröllopsdags... peppar peppar..

• Myrmor

Lovar!! (är uppe med tuppen och herregud-vad-jag-mår-illa-jag-måste-ha-mat-äter). Min blivande har kräkts hela natten och myran kräktes igår... om inte test nr 2 visade två ÄNNU tydligare streck skulle jag tippat på kräksjukan!

• Myrmor

Tjoho tjejerna! Nu börjar magsjukan släppa och vi känner oss nästan som folk igen. Ska gå på bröllopsmässan på söndag om kroppen tillåter det (med mamma som kommer och hälsar på i helgen). Måste nog berätta om det förhoppningsvis kommande barnbarnet innan hon syr i min klänning ytterligare och/eller börjar klura på varför jag helt plötsligt inte alls gillar vin till lördagsmiddagen...

• Myrmor

Baver: Köpte den på arkivet (eller var det inte där angelica??). Idag kommer a:s lillasyster, vi ska ha seventh heaven-maraton (världens bäst-sämsta serie). Imorgon kommer mamsen! Full rulle!

• Myrmor

Nej, man måste ringa (berätta att koden inte funkar så slipper du avgifter).

Danielaa skrev 2009-02-21 19:32:27 följande:
    hummle: Spännande!! åså funkar inte knappen igen så kan inte hoppa neråt på denna datan... Artist: Hur gjorde ni när ni bokade Tysklandsresan? Koden funkar inte alls när jag försöker boka!
  • Myrmor

Kram på dig angelica!!! en dag i taget!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!