• hummle

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

tx2: tack för bilderna på dukningen, inspirerande. kanske borde jag provduka jag m?! funderat på några speciella servettvikningar? o vitsipper e såååå fint. har ALLTID kunnat plocka d åt mamma som fyller år ibörjan av maj. kommer bli så tjusigt så

• hummle

danielaa: snyggt

tx2: stackare

angelica: gött o ha två stora punkter avklarade.

bröllopsresa blir d ingen på ett bra tag fram över, vill antingen att HELA familjen ska m o då vill jag att lillan ska vara större = enklare
    men funderar på o ta in en natt på nått hotell i samband m bröllopet d hade ju vart mysigt. ska höra m svägerskan om hon har lust att tahand om klimparna här hemma. i så fall vill jag supriza honom m d...

nä nu ska jag ta mej i kragen o leta frisyr, bukett/blommor, o psalmer. känner mej laddad idag så jag hoppas på att få mkt gjort. kanske så att jag tom hinner provduka d hade vart kul o skönt så man har lite mer en än bild i skallen. just servett vikning har jag tänkt mej 2 st men inte valt ännu, Basic Silverware Pouch lr Crown Napkin Fold.

• hummle

danielaa: antingen kan man googla typ servettvikning lr servettbrytning osv. jag använder mej utav www.napkinfoldingguide.com iaf. hade typ ingen koll på sånt heller innan men nu så, hihi.

• hummle

danielaa: om man räknar från vänster till höger så är d nr 11 och 17, hade gärna velat ha nr 18 men d känns lite överkurs för mej. men skam den som ger sej...

tx2: good att d funkar m ikea servetter för d e la d vi kör på om d känns "rätt" m färgen, du vet ju hur d e. ja förrästen d finns ju choklad m apelsin i inte för att d kanske hjälper men ack så gött *MUMS* krya på daj

myrmor: klart du ska höra m leverantör men ABSOLUT INTE!!! stå för något. skit tråkigt oavsett

• hummle

ni tycks haft d kul i fredags synd att man inte alltid kan hänga på, men men.

igår va jag o min äldsta son i stan för o kolla på bio men innan så gjorde vi en del "måsten".
    va på brudbukettskonsultation o d gick JÄTTE BRA blir en rund lila bukett m bundna skälkar o m min favoblomma tulpan. så jag e mkt nöjd såklart. tärnan får en vit bukett som kontrast mot hennes lila klänning (om hon nu lyckas få tag på nån)

köpte oxå ett par skor som jag ska ha utomhus, inne vet jag inte än. vet inte om jag ska byta ens så d återstår o se. bild finns i galleriet om nån vill se. inga brudskor från en bröllopsaffär men vita o enkla, t ett kanon pris. WIIIIHIII

knåpat på vigseln o nog bestämt mej för psalmer, in o utgångsmusik e fortfarande ett "problem".
    undrar om jag hinner o se er innan jag gifter mej, shit d e mindre än 6:veckor, passerade den magiska gränsen igår...

MÅ GÖTT ALLA!
    O KRYA PÅ ER NI SOM E SJUKA!

• hummle
    Tx2 skrev 2009-01-25 12:42:40 följande:
    Jättesnygga skor!Låter väldigt snyggt med dem lila tulpanernan och att tärnan kör det motsatta med klänning och bukett.Jag som tyckte att det inte var så lång tid kvar för oss, men du är ju gift om sex veckor!!!
    tam-tam-ta-tam

o tack för sko komentaren.
    visst blir d läckert?! tror helt klart på floristen o gav d jätte fria händer. vill inte ha en "vanlig" bukett utan en vårig jag bukett. så nyfiken o förväntansfull.
  • hummle

tuff fråga m blommorna t tärningarna vet inte hur jag hade gjort i ditt fall. o en t tärning, d du

tiden springer iväg o snart snart så e d maj bara d blir mars före

• hummle

OJOJOJ!!!

man e borta nån dag o får läsa genom massa sidor. d säger ju bara att man MÅSTE hänga här varje dag för att slippa mer jobb *ASG*

baver: jag tror du löst fäst-problemet nu va?! jag använde gluedott? (stavas så?!) men jag hade velat fästa mband då jag e löjligt förälskad i band. hade jag haft sånna som ni har hade jag def använt band men d e ju JAG så hur löste du d? *nyfiken*

tx2: åååå gu va kul m klänningen måste kännas underbart

danielaa: nu e d "bara" väntan då men jisses d e så kul när man går o väntar på sin egna klänning.

francis: välkommen

skille: nice m en låt bestämd

angelica: vi har bara psalmerna avklarade o vi gifter ju oss snaaaart blir nervig nu. ja i värsta fall får vi gå in o ut till tystnaden *ASG*

myrmor: NYFIKEN

här händer inte mkt men d e ju inte sådär mkt kvar heller. ska prova korsetten på söndag o klänning nästa fredag, morsan jobbar fort hihihi. hon har tagit ledigt från jobbet 2 veckor nu för att SY o SY o SY. känns ju lite sådär men hon tröstar att hon tycker d e en ära att få sy hennes dotters brudklänning.

• hummle

angelica: såg att du kollat efter den där katten... har en liten sån i plast som e ledbar men du harde hittat en mjuk såg jag

har inte hunnit o lusläsa än men ska ta d lite senare...
    här flyter allt på. lr d händer inte sådär mkt men vi har iagf fått hinderprövningen godkänd så nu ligger den här för att bli påskriven.

skriver säkert en rad lr två här senare lr i helgen när lugnet finns igen

ha en fin dag alla!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!