• hummle

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

MEN guuuud jag missade ju 2 månaders gränsen för er tizia o tx2, sorry sorry.
    men idag e d ju MINDRE än 2 månader hihi

O TACK skille tänker på bröllopet HELA TIDEN!
    din blivande låter ju helmysig, vilken romantiker. vart åker ni på bröllopsresa? lr hemligt? SNART skille e d maj o den som väntar på nått gött väntar aldrig förlänge, så e d väll?!

igår morse o denna morgonen va jag tvungen o ligga kvar en 10 min o bara suga in själva tanken. va löjlig man e, för eg så förändrar ju inte bröllopet något men d e magiskt ändå.
    fjärillarna växer sej större så ett-tu-tre så flyger d ur munnen min. ASG tänk där när vi skrider fram så öppnar jag munnen o så flyger ett gäng lila fjärillar ur munnen min, NICE

snart kommer min svägerska som rest från finland hit. ska bli skojsigt, d e ju hon som gör tårtan.
    har en del jag tänkt köpa på vägen innan vi ses ikväll så jag ev dyker upp något senare...

ses senare *vink*

• hummle

jo skille ang påsar, missade skriva. vi har påsar som jag gjort själv, lite meckigt men d funka. vad känner du/ni för? hade tanken oxå på att ha en korg lr liknande m ris för gästerna att ta en näva av innan d går ur kyrkan men ja vi valde påsar...

o löjlig som man är så har jag ju kollat in väderprognosen på smhi... mulet, +4 o 4m/s. ja fotomässigt e d ju helt ok så. e bara så rädd för att klänningen blir svart i nederkant om d e blött ute. JA JA men vad ska jag göra åt vädret?! jag kör min icke- nrederbörds dans varje dag få se om d funkar

4 dagar KVAR!!!

• hummle
    skille skrev 2009-03-03 09:55:12 följande:
    Hummle: om du vil selge klokken og glass hjertet etter bryllupet er det abre å si fra...
    dessvärre är klockan en "gåva" till tostmasterparet o caktoppern vill m2b ha kvar vad jag har fattat d som. MEN om d blir nått ändra så hojtar jag på daj

Tizia: ja oavsett väder så kommer d vara en kanon dag för oss. förstår inte riktig varför jag kollar smhi för oavsett kan jag inget göra åt vädret...
    har du kollat in vår fika tråd? www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html
    Espresso House, Vasagatan kl 18.30 är det som gäller iaf. andra gången jag träffar "gänget" så d ska bli kul. hoppas du kan
  • hummle

Måste bara tacka lite snabbt för ikväll
    MKT trevligt att ses, helt slut nu o slänger mej i sängen för lite skönhetssömn.
    Imorgon är en annan dag med en del att stå i...

sov gött tjejer
    KRAM

• hummle

Morgon ALLA

teapot: om DU e nervös för mej, gisses va tror du jag blir nu

nämen ärligt börjar bli gråtfärdig här borta... e skit nervös på riktigt nu asså, vet inte vad jag ska ta mej t. bara 3 dagar kvar juhu. o ALLA frågar hur d känns.
    vaknade imorse o kände mej kräkfärdig *NEJ INTE GRAVID* men d ska gå så bra så. börjar sortera saker i olika högar nu, sånt jag ska ha hos frissan, sånt jag MÅSTE ha tillgång under dagen/kvällen, saker t barnen ja d e mkt o få t nu såhär på sluttampen.

kändes så roligt o få träffa er, ni e så himlans glada o fick mej o lägga mej m ett smile. o tx2 nu försöker jag tänka sniziga tankar när jag vaknar, vill ju ha d underbart nu istället för o rasa ihop

danielaa: håller tummarna

ska t stan i ef jag oxå o hämta d sissta.

ah en lovely day girls

• hummle

sweetsun: VÄGRAR kolla, har mina 1000 taliga orosmoln redan o vill/behöver inga fler ha...

nä nu har jag grejat med vigselprog o printat ut framsidorna iaf. sen fick jag ändra lite i själva prog men d blir nog bra. kvällens problem...

så nu far jag till stan *vink vink*

• hummle

WWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

nu e d INTE lång tid kvar... men jag har ingen aning när tiden började springa för här sitter jag helt paff o fattar fortfarande inte att d e på LÖRDAG. redan!

ska vika servetter nu o fixa m vigselprog, ja sen e d nog inte så mkt mer. JOOOO! jag måste ju packa oxå... bläää va d e mkt mer som man inte tänker på. e rädd o glömma alla d där viktiga sakerna så jag filar på min lapp dag som natt.

skille: d va verkligen bra jobbat m underkläderna. min gubbe fick se en del igår m men inte självaste "utstyrseln" se men inte röra, stackars karlar.

tx2: å vitt o grönt på näbben, fint hoppas hon tycker som du helt enkelt annars får du övertala o muta jag e nog mästare på d, hihi. o d där m stenfruktsallergi, har ni kollat upp vilka d e lr e d verkligen ALLA stenfrukter som d inte tål? d e knepigt m allergier m tanke på att jag har en hel del sånna o vänner o släkt så har vi fixat nått som alla utom 1 kan äta. har dock inga laktoser hos oss. har du kollat m ica vad d kan erbjuda? annars kan jag luska åt daj/er. vi räknar 1 bit t alla, har oxå mouss o d kan man frysa i värsta fall. o d blir mäktiga men jag kan återkomma med hur mkt som gick åt...

va hos frizzan igår igen o fixade brynen o gjorde lite mer provsminkning. hon e så himmlans trevlig asså, o allt fick jag inbakat i brudpriset.

• hummle

skille: hahaha, d e svårt o förstå andra språk men om man antränger sej så förstår man. gubben min som ofta e i norge börjar få grepp om saker o ting nu men innan tyckte han d va jätte svårt att förstå.
    hoppas färgen inte "stör" med era färger bara.

tx2: jo d e klart d kommer gå bra, d MÅSTE d ju bara göra
    men kan NÅGON lova att d inte finns spår av nötter lr d kanske inte e såååå allergiska? tårtåterkoppling ska bli. ska snacka m svägerskan som e konditor o har jobbat för ica när hon bodde i sverige.

nä nu får jag slita mej från datorn, d e ju inte undra på att tiden springer iväg när man sitter här *harkel*

tjingeling

• hummle
    skille skrev 2009-03-05 09:35:12 följande:
    Tok meg selv i være psyco brud nå nettop, sendte m2b bilder av risposene til hummle og jegskrev at jeg vil ha slike men i annen farge... og jeg fikk til svar: hva er det... Jeg forsto ikke at det gikk ann å bli så dum og ikke vite hva det er.. hehe men så pustet ejg ut en gagn og tenkte, han er bare en mann..
    ASG, ja han e en karl rätt o slätt. tack för dagens skratt den lever jag på resten av dagen
  • hummle

Här har ni en brud som inte kan sova, så nu sitter jag här och gör bordsplacerings-skyltarna (villket långt ord)

IMORGON gäller d!!!
    kan fortfarande inte fatta att det är sannt...

skille: peter e "bara" med under vigseln o porträttfotot som sker efter vigseln... underklädes-kväll lät nice, kan man få för mkt sånt?!

äntligen: å va gött att d gick bra

teapot: visst e d underbart när d visar intresse man kan ju inte bli varmare inombords. jag känner SÅÅÅ väl igen mej i själva drivandet *rodnar* ett tag har jag kännt som att det är MITT bröllop.
    låg en stund igår morse o sög på karamellen innan jag klev upp.

hade ett litet bakslag igår alla känslor o nerver han i fatt mej så halva eftermiddagen o kvällen var verkligen piss. fick höra att vi kanske va lite sena i vår planering då jag nämnde att jag hade en del kvar att göra... sen så HATAR jag när folk säger att vi borde göra si o så och just dagarna innan så borde man förstå att iaf bruden lever ett annat liv har blivit kallad bridzilla o d har inte rört mej i ryggen men igår då blev jag så ledsen. jag vill ju inte ställa till besvär lr vara krävande, vara alla tilllags och att allt ska flyta. bläää säger jag bara. men IDAG är en annan dag.

ska dock fixa d allra sissta som att köpa blommor till bordsdeko, fixa naglarna hos tärnan, göra namnskyltarna och handla sulor till skorna. packningen oxå! så SÅ mkt tycker jag inte d är en dock...
    blev klar m vigselprogramen igår o dekorerade korgen där dom och rispåsarna ska ligga i.

ha en finfin dag så skriver jag säkert en rad lr två ikväll

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!