• hummle

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

angelica: va d bra på kungsgatan? har dratt mej sååååå länge för att köpa underkläder men ska fixa d nu på lördag. vet inte vad jag vill ha lr nått. har korsett under klänningen men vill byta om t nått nicigare sen efterråt har ingen koll alls på storlek på någon kroppsdel då jag gått ner super mkt. pinsamt värre detta men jag vill verkligen ha nått nice. så om du kan rekomendera dom trallar jag dit för större hylla VEM klagar på d?!
    å va kul att dr visa klartecken!

har värsta scenskräcken o lär kräkas 300ggr innan jag kommer in i kyrkan e så nervös. o eftersom jag e en perfektionist så e jag rädd att allt blir katastrof, o ja då överlever jag väl inte. nä men allvarligt... kan inte neka någon att trilla in men har inte direkt bestämmt vad jag ska tycka om d än. superkul lr pinigt/obekvämt

m2b har precis vart på posten o hämtat caketoppern o toastmasterklocka?! ska ta bild sen o lägga in men d blir först ikväll. prästen kommer nu kl 17 *harkel* NU?! nervig, vad ska sägas? vad förvänas? ? ? ? hua så nu ska jag googla o kolla BT för mer info om d mötet.

• hummle

ÅÅÅÅÅ va gött!
    blir def ett besök dit på lördag. TACk så äntligen o skille

• hummle

nu har prellen vart här o gu va trevlig hon va sen blir perfekt d här o d känns himmlans bra. hon har varit präst i 3,5år och är ung inte en dag över 30 tror jag.
    ska sätta mej o kolla bibeltexter nu iaf...

carolina: shit 10 dagar kvar KUUUUUL o spännande. fick vänta 19 dagar på sessan o igångsättning o alles.

• hummle

tx2: d e just bibeltexterna jag klurar på nu så om nån har tips sitter jag här o tackar vänligt. vi ska ha två psalmer alt 3 men d e inte bestämt beror på vilken prästen har i åtanke (skulle mejla mej en här i dagarna) 197 + 82 blir d iaf.

IDAG är d 22 dagar kvar :-0 sorry tjejer om ni tycker jag TJATAR om nedräkningen men attans va nära d e nu. o igår kändes ju allt ännu mer verkligt.
    JO just d, mamma mmsa mej 3 bilder på klänningen imorse o d ska bli såååååå kul o prova den idag. ännu inte färdig men då jag vill ha chansen o ändra så blir d en del provningar. shit va b-zilla jag känner mej. ökar typ för var dag. nu e d ju mkt finlir o d kan man ju bli bananas på...
    ska t systemet o köpa alkoholfritt bubbel innan klänningsprovningen o sen bär d iväg t tärningen för rispåse fix samt vin o gissa vad?! BRÖLLOPS SNACK!!!

carolina: har ju 3 barn som alla kommit olika första i v30 andra i v40+2 o tredje v42+5 så d e inte kört. lycka t iaf o hoppas på att ni snart får se nya familjemedlemmen...

• hummle

äntligen: firda dryselius heter hon... ska kolla in höga visan då tack för tips o spån

• hummle

ÅÅÅÅÅ tack

hade kollat på den lite grann men missat första meningen i 1 Kor 13:8. hur lyder resten? o 1 Kor 13:13 får plats den m

kollat lite på:
    Er kärlek skall vara uppriktig.
    Avsky det onda, håll fast vid det goda.
    Visa varandra tillgivenhet,
    överträffa varandra i ömsesidig aktning.
    Gläd er med dem som gläder sig
    och gråt med dem som gråter.
    (Rom. 12:9-10, 15)

men vet inte riktigt. d där m överträffa osv känns nja men men...

• hummle

blonda jag då som inte fråga om d finns på nätet som ALLT annat gör. *pucko*

missade den från höga visan ser jag nu. tack verkligen sparar länken så jag har nått att göra i helgen

• hummle

shit vilken skrivare idag men jag tänkte slänga ut en fråga till här *sorry*

ang vigselprog. våra ska vara a4 vikta på höjden=långsmala
    ska köpa papper o så t d imorgon...
    lila såklart ska ju omslaget vara men så funderade jag på vanligt vitt papper i. HUR gör jag m utskrift då? blir 3-4 sidor men vill ju ha dubbelskrift=text på bägge sidorna. e alltså orolig att d lyser genom... någon som har erfarenhet lr tips *blink blink*

• hummle

GODMORGON
    o trevlig alla hjärtansdag

DADAM 21 dagar to go asså 3 veckor e INGENTING o d börjar kännas skarpt nu. e typ orolig för både d ena o d andra.
    klänningprovandet gick super så idag e d en dag på stan för min del m mkt shopping...

tx2: va sa mor om klänningen då? *nyfiken* o bra att T kan detta m snörning HOJTAR om jag behöver hans hjälp
    så skönt o veta vem man kan skylla den där shopping genen på iaf så man inte behöver bära allt ansvar själv *fniss*

hmmm ska se om jag fattade dej rätt. menar du att jag skippar papper i omslaget o ist skriver på omslaget. dvs insida o baksida? ska inte ha massa lull-lull bara ett band o ev nån stämpel som jag använde i inbjudan. så avskalat o enkelt

ska gå t inex o arkivet idag kanske panduro. hoppas d har koll på läget om papper så d kan försäkra att d inte lyser genom. Lr komma m andra förslag. hade vart fint m omslag o papper i men d e la bara för att d ser "mer" ut. ett tips från prästen var att vi inte skulle vara övertydliga i programmet då många kan bli bortkommna om nått görs i annnan ordning lr nått spontant uppstår. kanske kan vi minimera då?! *funderar o tänker*

SweetSun: Kul när man hör svar om inbjudan

jo tjejer m tanke på kylan som råder nu o att vi snart ska fotas utomhus e jag dö rädd för att frysa ihjäl. men hur löser man detta? ska mejla Peter o kolla om han har förslag...

• hummle

äntligen: ja just d ska kolla efter tjockare papper då.
    mysigt m liten herre som vaknar tidigt, känner igen d där om man säger så
    inte hunnit kolla texter än då jag va hos mor igårkväll o hos tärnan o drck vin o tjöta. skulle gjort rispåsar men jag glömde banden hos mor så vi prioriterade tjöt o mys ist. ska dock få pejl på d t helgen återkommer om d.

här blir d lite mysigt t kvällen m vin o nått gött, fick mersmak från gårdagen.
    nä nu kräver min hjärna lite kaffe för shit va vinet slår om man inte druckit på sisådär 2 år

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!