Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
angelica: va d bra på kungsgatan? har dratt mej sååååå länge för att köpa underkläder men ska fixa d nu på lördag. vet inte vad jag vill ha lr nått. har korsett under klänningen men vill byta om t nått nicigare sen efterråt har ingen koll alls på storlek på någon kroppsdel då jag gått ner super mkt. pinsamt värre detta men jag vill verkligen ha nått nice. så om du kan rekomendera dom trallar jag dit för större hylla VEM klagar på d?!
å va kul att dr visa klartecken!
har värsta scenskräcken o lär kräkas 300ggr innan jag kommer in i kyrkan e så nervös. o eftersom jag e en perfektionist så e jag rädd att allt blir katastrof, o ja då överlever jag väl inte. nä men allvarligt... kan inte neka någon att trilla in men har inte direkt bestämmt vad jag ska tycka om d än. superkul lr pinigt/obekvämt
m2b har precis vart på posten o hämtat caketoppern o toastmasterklocka?! ska ta bild sen o lägga in men d blir först ikväll. prästen kommer nu kl 17 *harkel* NU?! nervig, vad ska sägas? vad förvänas? ? ? ? hua så nu ska jag googla o kolla BT för mer info om d mötet.