• Teapot

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Mmm, snö! Men lite väl lite kanske? Ska det va så ska det väl va Är helt klart för detta med ordentliga årstider. Vinter ska vara vinter!

Tx2, är också lite inne på detta med blommor i håret. Eller pärlor. Vad för slags blommor hade du tänkt dig?

• Teapot

Angelica, jag ska ju till Gekås på måndag har jag tänkt så jag kanske kan spana efter ljus?

Tx2, har också tryckt i mig en semla. Men sen jag köpte träningskort känns det som att jag har en liten ursäkt i alla fall bara det att träningen gör nog inte så mycket nytta när jag envisas med att fortsätta äta sött... ja ja, jag får väl tänka om igen! Och förresten har jag för mig att jag läste i en tråd här om M&M:s som kunde beställas från en dansk eller norsk webshop. Ska leta upp denna och dubbelkolla!

• Teapot

Spanar så gärna Angelica, hör av dig bara så jag vet mer exakt vad jag ska spana efter

• Teapot

Myrmor, nu fick jag plötslig lust att åka till Tyskland! Ska starta operation övertyga om nödvändighet i detta tidiga skede

Var på det stora småländska varuhuset igår och botaniserade lite. Hittade massa turkosa ting som kändes mer eller mindre "nödvändiga" till festen! Lyckades dock övertyga mig själv om att jag inte måste köpa allt på en gång... men det är svårt att motstå! Säger som er andra, efter att ha hängt här ett tag får man för sig att det finns så många måsten!!

• Teapot

God morgon brudarna!

Daniela, vad är det för trevlig DJ du hittat? Vi trodde vi hade en på lut genom toastmaster, men han verkar sega sig...

Well, I'm off to Gekås! Angelica, inboxar dig mitt mobnummer ifall du kommer på att jag behöver spana på ljus ändå!

• Teapot

Puh, vad trött man kan bli av att shoppa! Men gissa om jag fyndat Ingen idé att hålla på inköpen, finns det så är det ju lika bra att slå till!!!

Härligt med små trippar Myrmor o Daniela! Och Angelica, skönt att du hittade ljus ändå

• Teapot

Daniela, uuuunderbart med klänning! Vilken lycka! Har ingen aning om priser på underkjolar. Men det låter väl överkomligt? Har spanat lite på begagnade och då vill de oftast ha 300-400 kr.

Och myrmor, tre meter slöja! Wow

Skille, supersöta vigsel- och festprogram. Verkligen fint med sidenbandet! Trevligt tips med foton, kanske man ska knycka :-O

hummle, tusanimej vad nära det är nu!

Själv har jag begett mig norrut mot hemtrakterna. Har en mormor som ligger och försvinner bort. Sånt är livet. Roligare är att jag bokat in frisör! Supertrevlig verkar hon, ska göra sminket också!

• Teapot

Nä, Daniela, fy tusan vilka tråkigheter du råkat ut för. Men det finns väl tid kvar för att höra av sig till de som gjort klänningen och förklara att du inte kan acceptera den som den ser ut? Borde väl kunna reklameras, om de är rädda om sina kunder.

Och Myrmor, lät ju verkligen som att tårttanten hade skrivet en meterlång lista med saker som hon skulle kunna använda som ursäkt för att höja priset! Usch och blä för alla snikna typer. Härligt att du kan bita ifrån

Baver, krya på dig!!! C-vitaminer och allt det där du vet...

Ja, och här hänger mormor i fortfarande. Verkar inte lika kritiskt längre, men jag stannar ett par dagar till. Har snö här, lite norr och huvudstaden. Ska ut och promenera på isen! Tjingeling!

• Teapot

Sådärja, läst igenom allt nu! Ni lyckas producera bra mycket inlägg på ett drygt dygn

Daniela, guuuu vad härligt att du mött lite positiva människor i bröllopssammanhang! Och så bra det gick med klänningen och pengarna tillbaka!

hummle, hoppas ni blir friska snart! Läskigt när bacillerna bara hoppar omkring sådär och aldrig försvinner.

Tizia, skorna syns väl inte alls under klänningen? Eller åtminstone väldigt lite, och det som syns är det nog inte många som tänker på! Tror nog du kan köra på med de du fyndat!

Angelica, härligt med glad son och nya underkläder! Och så mysigt att börja tänka på bebis Ska hälsa på ett litet pyre imorgon, inte ens en vecka gammal!

Sweetsun, tycker ni är så modiga allihopa som ska ta SB! Blir säkert urtjusigt med korsett

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!