• Teapot

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Tx2, låter kanon! Verkligen duktigt att simma tre ggr i veckan! Själv masar jag mig iväg kanske två gånger i veckan till hoppis o skuttis... den här veckan blir det bara en gång. Så mycket annat på kvällarna! Som ikväll, jag och S ska ut o äta. Liten tekanna fyller år!

• Teapot

Ahaaa, läste lite tokigt. Men duktigt ändå tycker jag!

• Teapot

Tack allihopa, ni är så söta!

Har precis kommit hem från mysig kväll på stan med tapas Han kan han, min man! Fick TRE par örhängen varav ett par jag hittat på mässan och pekat på. Nu ska vi mysa i soffan med varm choklad (spetsad ;))

• Teapot

Tx2, no worries! Basunerade inte direkt ut födelsedagen

Med brodsplaceringen har vi nog tänkt vara ganska traditionella, men vi tänker oss en "suppall" mitt emot våra platser där vem som helst kan sätta sig under kvällen och prata lite och få något mot muntorrheten

• Teapot

Tizia o hummle, jo brodern delade ut de söta små rispåsarna tillsammans med vigselprogram! Måste bara ta tillfället i akt att berömma fru hummle för de fantastiska vigselprogrammen! Otroligt fina!

• Teapot

Ja, GRATTIS Angelica!! Hoppas du får en fin dag!

• Teapot

Tx2, härligt att ni är nöjda med blommorna! Vad gäller kostnader så verkar de ha en tendens att skena iväg... låter lyckat med lättdrucket vin också. Tror maten blir toppen!

Daniela, hjälp! Nu kände jag plötsligt ett behov av att knyta små rosetter kring bröllopsbubblor! Vilka idéer man får Men övertygad om att det blir superfint!

Angelica, kul med floristrespons!!! Hoppas din kalashelg blev lyckad. Och du, LYCKA TILL med "nya" jobbet!

• Teapot

Tizia, är också inne på ganska vit bukett men precis som du så vill man ju någon färg för att få lite liv! Har turkos i färgtemat och otursamt nog finns det ju inga turkosa blommor... men är inne på att ha något blått i kanske, och något pynt som tar upp silverfärgen i temat också

Myrmor, så mysigt med den lille!!

Angelica, braaa vibratiooooner Härligt!

Tx2, din bukett låter ju riktigt spännande! Vill verkligen se bilder sen

Daniela, nu har jag ju spanat in bilderna på de söta bubblorna också - måste ha

• Teapot

hummle, bröllopsbilder! JA!!! *hoppas*

• Teapot

Håller med skille om mysfaktorn på centralen Vi behöver kanske inte gå så långt bort? Jag menar, fröken Ohlson ligger ju 2 min promenad därifrån?

Carolina, på sin plats att gratulera till tillökningen då!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!