Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
Okej, kanske inte ska döma blue på förhand - men det var ju inte alkisarna jag var rädd för, snarare stressen som nästan går att ta på på centralstationen! Men vi kan väl avgöra när vi samlats!?
Okej, kanske inte ska döma blue på förhand - men det var ju inte alkisarna jag var rädd för, snarare stressen som nästan går att ta på på centralstationen! Men vi kan väl avgöra när vi samlats!?
Goder morgon! Låter som ni haft lika mysigt som vanligt Synd att huvudvärken med stort H skulle drabba mig just igår... nu är jag iaf back in business!!
Hade ju tänkt höra med er igår, men nu får jag fråga här istället. Har ju nyss fyllt kvarts-sekel så jag ska fira det lite imorgon. Om någon känner sig på partyhumör när det börjar närma sig lördagskväll så är ni mycket varmt välkomna hem till mig! Här finns något att dricka, något att tugga på och vänner av alla de slag. Säg bara till så inboxar jag adress och annat ni vill veta! Kram på er!
baver, suuuupersnygga skor! Önskar jag kunde känna mig bekväm i sådana
hummle, ös på bara! Så kan vi sola oss i bröllopsyra tillsammans sen när det tråkiga är över *kram*
tx2, hoppas du får en kanonmysig tjejlördag!
Hummle, åhh vad härligt med foton!! Riktigt nyfiken Kanske får bli en torsdagsfika... ska kolla planeringen.
Angelica, låter helt underbart med frieriet!!! Kunde bara drömma om något liknande
Skille, du ska se att klänningen passar fint! Och med massa mil på cykeln kan det väl inte bli annat än bra? Jobbigt med drömmarna bara, men det hör väl till Konstigt att de inte ordnat fram någon VF... det kommer nog snart. Håller tummarna!
Jag hittade mina skor i helgen! Och S tyckte att det var bäst att slå till så nu är de inhandlade Ska lägga in bild på dem så fort tillfälle ges!
Tx2 och Angelica, tackar som frågar! Det blev en riktigt trevlig kväll, söndagen var dock väldigt seg... både jag och min bror fick för oss att vi var ena riktiga trubadurer och drog igång allsång... vad får man allt ifrån?!
Och Angelica, du ska se att du ser riktigt bella bellissima (öhh, italiensk stavning, någon?) ut på SB
Har just lagt in en bild på mina nyinköpta skor. Ett ganska vanligt märke. Och vet ni vad modellen heter? WIFE!!! Det är ju som skrivet i stjärnorna
baver, krya på dig!
Tx2, tackar är väldigt nöjd med skorna och lite förbluffad över att jag lyckats åstadkomma inbjudningskorten Hittade skorna i den stora skoaffären som bär ett vanligt efternamnm, just den som ligger på Fredsgatan. Men de finns säkert på andra ställen också.
Ska bli kul att se er i kväll! Vi fikar och pratar för er andra också, synd att ni inte kan men det kommer ju fler tillfällen
Åh, tack själv för igår! Som alltid så mysigt att träffa er Är helt sjuk av längtan efter bröllop nu när jag sett dina bilder hummle! Så fina ni var på er dag!!! Har för övrigt bjudit hela arbetslaget på överblivna muffins idag
Tx2, tack! Fika is my middle name Hehe, hoppas klänningen inte hörde det där, den skulle inte bli nöjd... Fem veckor! WOW det är nära!!!
Tizia, verkligen trist med fotografen. Vi har Veronica på skaparateljén, hon är hur mysig som helst och det vi sett av hennes bilder är vi mycket nöjda med. Sen är hon en bekant till oss så det känns väldigt tryggt.
Känner mig pysslig idag så jag ska nog plocka fram inbjudningskorten och fortsätta lite med dem! För övrigt känner jag hur det rycker i shoppinggenen. Börja känna abstinens efter att fynda bröllopsprylar. Kaaaanske att jag hinner åka förbi gekås en eftermiddag efter jobbet. Kaaaanske... (hoppas inte S hörde det där )
Oboy! Vilket vackert väder Har varit ute och gått långpromenad med S och svärpäron, känner hur kilona bara rasar av mig... Inte direkt, men skönt var det!
Jo tack, Tx2, pysslade massor med inbjudningarna igår, så mycket att jag kom lite sent till en kompis som hade bjudit in till pastatillverkning. Men nu är alla framsidor klara, skall bara få till insidorna också
Myrmor, synd att lägenheten inte var något att ha.
Skille, grattis till bilköpet då!
Nu ska jag springa i tvättstugan hela eftermiddagen, weee...