• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Vad är det som gör att hjärtriset inte fastnar i hår och kläder som "vanligt" ris?

• Tx2

Fast vi kastade rispuffar (då man inte fick ha vanligt ris) när vi crashade en vigsel. Rispuffar är ganska stort o bulligt. Och enligt bruden så var det en miss för det fastnade oxå överallt. Hon had mängder i håret och inanför klänningen (plus att det inte var så mysigt att få så mycket på sig).

• Tx2

Det var bra info! Såg att dem hade extrapriser på bröllopsbubblor nu under januari och februari. Myrmor, skall vi slå oss ihop och dela på frakten? Alt tar du mina o fyller på?

• Tx2

Så om du kan tänka dig att beställa redan i februari kan vi samköra. Har ingen koll på om det är ok pris.

• Tx2

Om han där hemma går med på det. El ja, det är han som vill ha bubblor. Vet bara inte hur många man "behöver" ha.

• Tx2

Blir det en massa över kan ni kanske återanvända mina Nä, jag vet inte hur man skall tänka när det gäller bubbles.

• Tx2

Tror du att det skulle vara många som har med sig? På vårt ställe får man inte kasta ris, men tror inte att dem skulle springa fram och hejda någon ifall dem tog med det medhavda. Och om det är några få så får man nog tåla det å andra sidan så hejdar dem sig kanske om dem ser att det finns annat. Så ta inte med när ni går på min

• Tx2

Förresten, vart har du beställt din prinsess-klänning?

• Tx2

När blir den levererad? Märks det att jag sitter o väntar på ett telefonsamtal...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!