Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Nu har jag äntligen hittat byxor till min käre m2b... har letat lite men nu har jag hittat rätt modell och ett par svarta dessutom, lite svårt, men nu hart jag hittat. Skönt att ha det klart..

Sen är nästan alla inbjudningar klara! jag och min blivande har suttit och pysslat ett par dagar nu..

• SweetSun

tx2;hehe, nä han gillar inte datorn så vidare, så det är jag som får vara ute och titta =P Men han har tittat och godkänt

• SweetSun

Danielaa; härlugt att höra, jag pratade med henne för bågra vekcor sen och då var hon på väldigt gott humör lät det som. Härligt att det fortsatt i samma spår!

Jag är inte orolig för nån hippa, mina vänner bor 50 mil bort

Vi ska ut och röra på de lurviga i Vänerborg imorgon =P

• SweetSun

Nu har jag köpt underkläder till SB

• SweetSun

Hej tjejer.. skulle ha svängt våra lurviga på Carinas, härliga rockabillyband där ikväll, men både jag och min andre hälft sitter och hostar lungorna ur oss just nu.. har suttit med filt i soffan och beklagat oss över melodifestivalen ist..

• SweetSun

Danielaa; Jo jag har köpt de fina de har på HM, som är lite 50's stil på. Ganska billigt och snyggt =P Fast jag hoppas att inte se billig ut

Nu börjar min svärmor prata bröllop också! Så himla mysigt! Hon är lite mer försiktig, och vill veta lite, och lägger fförslag, men säger att det bara är just förslag för att det är vi som bestämmer. Haha, lite annat än med min mamma det!

• SweetSun

Vi ska åka till ullared nästa vecka och jag tror vi ska leta efter dricksglas.. de som finns i lokalen är jätterepiga typ skolmatsalsglas.. inte så jättevackra med andra ord..

Samtidigt så vet jag inte om det är överdrivet att köpoa massa glas bara just för detta... Man tappar liksom verklighetsuppfattningen här påBT

• SweetSun

jag väger också hit och dit med SB, men jag tänker "va fan, det kommer ju aldrig hända igen!" Kan vara en skoj grej, även om man visst hade kunnat lägga pengarna på annat...
    SB kommer kosta mer än min brudklänning ;)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!