Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

tizia; ja det jag kände var att när man endå hade sin respektive nära sig, så blev det ju att man pratade mest med honom, och då sitta med nacken vriden och luta sig över bordet för att höra varandra..det var lite tjatigt.

Så jag får nog säga att antingen sitta precis mitt emot eller helt skilda..

• SweetSun

hehe joo tx2, jag tror säkert det var tanken, men när man bekantats sig med de andra, så var det endå varandra man snckade med.. lät som på våra bordsgrannar att de kände likadant...

• SweetSun

jo jag tror allt beror på hur man är som person, och sen vilka man hamnar med, för visst är det skoj att träffa nytt folk, men när man satt i flera timmar så ville man ha nåt att prata om, och då blev det med den man kände...

det var säkert bara ett olyckligt sammanträffande...men så kändes det iaf.

• SweetSun

har bokat frissan *klappar mig själv på axeln*

• SweetSun

jo frissan kostar 350kr/tim. Rätt billigt va? samma med sminkningen.

• SweetSun

hur tidigt måste man lämna in ringarna för puts och gravyr? ska förminska en ring också..

• SweetSun

nepp jag backar igen, tog mig till praktiken idag, men nu på eftermiddagen har jag blött näsblod och mår illa...

• SweetSun

Hade vart skoj att vara med!

Om ni nån gång vill fika nån stans precis runt station, på nordstan där nånstans, så tror jag att jag ska kunna hänga med, då kan jag ta bussen direkt ner och gå rätt över bara där nån stans.

Jag är en sån liten omständighets-maja, som inte vill trassla för mycket.

Jag sitter och tänker och funderar på SB. Lite är det en pengafråga, om jag vill lägga de pengarna just nu, sen är jag lite så blygis också tänker på om jag kommer att kunna känna mig så fin att jag vill fota mig, så inte jag står där och ser alla er fina tjejer och mår dåligt själv....

• SweetSun

nu när vi sitter och är nervösa, kan vi ju titta på detta och de på saker som kan gå fel

Nu har jag börjat at drömma om allt somkan gå fel,och när man tittar på sånt här , kommer man på ännu fler saker att oroa sig för...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!