Inlägg från: SweetSun |Visa alla inlägg
  • SweetSun

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

hummle; på vanliga windowsprogram brukar det finnas ett "movie maker" program, de brukar vara rätt enkla och jag har just gjort en sånt litet bildspel ifrån våra vänners bröllop!
    Man väljer sedan att bränna den till skiva.

• SweetSun

nu ringde mamma och sa att de var så ledsna över att vi inte fick nåt band, så nu samlar de pengar och tänker betala ett band åt oss!! Så nu ska vi ringa en bekant, och se vad han tar för att spela!

tjoho!

• SweetSun

ja det är läskigt vad det går fort nu!! Nyss var det 10 v..nu är det 2 v mindre plötsligt, vart tog de vägen!!?

Håller på och velat med ring, funderar om kanske den jag hade tänkt blir lite tokig endå..den är ju i 24k medans förlovningsringen är i 18k, så färgen skiljer ju lite, sen så är den ju lite opraktisk då den går omlott, den hamnar lite på snedden.. så nu har jag funderat på att ta mammas gamla förlovningsring som hon smälte ner utav mormor och morfars vigselringar, minska den och behålla den röda stenen i den, + att den är i 18k..

• SweetSun

skille; vi har pnaerat att jobba på smått till hösten

tx2; ja jag fick mejl av thor igår, om att han ville att vi skulle börja tänka på att skicka in papprena!! Jag svarade att det gjorde vi för 2 v sen, men inget svar än.. bara det inte strular nu..

• SweetSun

ja jag kan gå med nånstans om vi samlas på centralen först, men det får inte vara för långt, klarar inte det med mina ben..

Om det går bra med centralen så röstar jag för det

• SweetSun

jag försöker med den 2 april! ni får ha det så skoj ikväll!!

• SweetSun

har grälat med mor idag *suck* Brudens mor som hon är vill hon lägga sig i och gärna vara den styrande handen, så det blev lite höga röster från den här änden

• SweetSun

jag är glad över vårat pris iaf, hoppas att vi får det som vi vill bara =P
    4000kr för 3 tim foto. alla bilder högupplöst på dvd och en 48sidig digitaltryckt fotobok. Kul att ha en sån bok, då håller ju bilderna väldigt länge också!

Förövrigt så är jag dödligt nervös nu, drömmer hela tiden om hur allt ska bli...

Fick klart från tjejerna iaf som ska hjälpa oss att duka o.s.v, kändes skönt!

Ska till tyskland om nån vecka, lite fundersam över vilket bubbel man ska köpa.. vill ha nåt lite sötare, för jag gillar eg. inte ens bubbel, haha.

• SweetSun

myrmor; tack för tipset! ja jag ska kolla priserna, men så länge de är nån krona billigare kör vi på det när vi endå är nere, men man ska nog se upp, för vissa saker blir nog en del dyrare också nu i dessa tider..

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!