• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Teapot

Hej tjejer, och tack för trevlig fika! Så kul att se människan bakom namnet så att säga Lovar att jag genast ska börja kommentera så att jag inte blir en skum "observer"

• baver

hellou

likatrevligt som vanligt att tjata hål i huvet på alla

hummle, grymmt snygga kort med stämpelgrejen som gick omlott!

snart ska jag också börja pynta kul kul

ha det fint!

• skille

sweet selvsagt får du det! se den andre tråden for å se når det er

• Vendel och Angelica

Tack för idag tjejer!! Så trevligt!!

Jag har fixat lite med en blogg...
    Ska fixa all info så komer det inboxat sedan till er, im antagligen, för nu ska jag nana kudde!!

Baver vi ses im ev myrmor med

kram

• Danielaa

Hallå girls!

Tusen tack för en SUPERTREVLIG date idag igen! Alltid så kul när vi ses! Jag å Skille har redan planerat vår nästa date till på söndag, underklädes-shopping! Nån mer som e sugen på lite snygga underkläder?

Sweetsun: Klart du ska va me på SB! Ska bli riktigt kul! Va lite "nervig" innan, kändes lite småskumt... Men nu tycker jag bara de ska bli såå kul! Skille hade ju maaaassaaa bra idéer oxå! Ska kika på datumen oxå, kanske får göra de imorrn...

Funderade... Har vi nån "lista" me mail/msn? Å kanske mob-nr till alla...? Kan ju va bra å ha inför träffar å även annars om man behöver nå någon...?

Hummle: Supersnygga inbjudningar!

Tack för hjälpen Baver me färgvalet oxå på Inex idag! Där hade jag kunnat bli stående länge å väl annars...

Tänkte slänga in en bild i mitt galleri på klänningarna jag funderar på nu.. Både den "Venus-klänningen" som Tx2 hittade, som jag egentligen hade bestämt mig för! Å en till som jag hittade bild på nånstans! Nån som har lust å säga va ni tycker...?

Å, igen, TUSEN TACK för idag tjejer! Puss å kram

• Danielaa

Såå, nu ligger bild uppe på båda klänningarna... Venus-klänningen ska va större underkjol under så den blir mer volym på än de e på bilden... Tx2 vet precis hur den ska va...

• Myrmor

Åh vad "du" den var!! Tvivla inte, du kommer bli jättefin! TACK TACK för idag! Ni är så goa, känner mig som en ny fräsch människa när jag fått prata om något annat än bajs och bebismat i ett par timmar. Nu är jag desinfekterad och klar inför imorgon . Sov så gott så ses vi om en liten vecka (om inte innan dess).

Danielaa skrev 2009-01-15 23:00:40 följande:
    Såå, nu ligger bild uppe på båda klänningarna... Venus-klänningen ska va större underkjol under så den blir mer volym på än de e på bilden... Tx2 vet precis hur den ska va...
  • hummle

tjingeling!
    kul o få se er igår, inte alls så farliga som ni lät *ASG*
    nä men ärligt d va kul o få ett ansikte på er oxå även om jag satt o fundera på vem som va vem ett BRA tag, hehe. får nog kläm på d m framöver.
    sorry bara att jag va tvungen t o rusa men hade jag vetat om frimärkerna innan så hade jag kört på svenska frimärken x 2 bara. men men alltid lär man sej nått nytt. så nu e alla inbjudningarna iväg iaf så d e på riktigt nu.
    hmm om jag posta igår så e d möjligt att d droppar in idag va? lr e jag allt för hoppfull?!

satt o lyssna på in o utgångsmusik igår på nätet men shit va d finns o välja på. vill ha en lite "gladare" trudilutt så jag sätter mej o kollar mer nu under dagen.
    ja vad ska jag ta itu m nu? inbjudningarna va ju en stor milstolpe känner mej blank nu...

TACK TACK! för alla snajsiga komentarer på inbjudninbarna

danielaa: ja dom va fina båda två. bläää för klänningsdileman. den andra klänningen m rosetten gav ett mer sött/gulligt prinsessliknande intryck tycker ja. men som sagt fiiina båda två.

myrmor: hittar inte den klänningen på annons

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!