• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Ännu en tråd närmre våra bröllop.

I år gifter vi oss!

Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Myrmor

lite pillan
    de lär det nog bli (läs myyycket ). Ljög till och med och sa att vi gifter oss i örjan av maj så jag skulle få den innan påsk

hummle skrev 2009-01-16 18:56:34 följande:
    Myrmor skrev 2009-01-16 18:30:57 följande:
    åååååå fiiiiiin kul m ring kommer d montro bli mkt pillerillande på den innan dagen B?! min lillebror ringde mej för en stund sedan o komenterade den fina inbjudan, å så rörd jag blir för han e inte alls sån.förgyllde min kväll m d.hämtat mitt tyg som mamma ska sy klänningen, den tar jag m t henne imorgon när jag ska prova ut korsetten. men först bär d av t stan för o beställa ringarna. o sen på kvällen ska jag o min tärna kolla på bröllopsduellen. får se om jag hinner (läs har lust) o springa i affärer m lillan o sambo. annars blir d nästa helg då jag ska på bukettkonsultation. tx2: hoppas oxå på fler gånger innan jag gifter mej men d e ju inte så långt kvar nu. annars så finns jag ju efteråt oxå nä nu ska jag mysa ner i soffan, ha en trevlig kväll o helg tjejer!
  • Tx2

Vad kul teapot. Sluta då genast att kolla på andra klänningar!

myrmor: växte inte din näsa då? Jag får hämta min blinbling i början på april. Kunde välja på före el efter påsk. Fanns det ens något alternativ?

hummle: vilken söt lillebror. härligt med en lördag som går helt i bröllopsfixande. Verkar som om du har koll på läget. Häftigt att din mamma skall sy klänningen.

• Tx2

wiii: på måndag skall dem skicka klänningen!

• baver

DANIELLA- jag går motvals och röstar på klänningen med rosetten, minus rosetten haha. den verkar också ha såndär silverspets som jag är så förtjust i!

angelica har värsta värstingförrådet av stämplar och swirls (japp jag vet vad det är) hemma och hon komponerade ihop en perfekt till mig. lycka!
    stor besvikelse var dock vaxstämpel tjofräset..

myrmor, kanske inte det minst galna man kan göra att gå och impulsshoppa grejer medan man är hög på morfin jag ser en rolig bild framför mig hihi

hummle jag missade med frimärkena, har du köpt ett dubbelt eller vad händer? jag har också tunga grejer nämligen

vi syns om en vecka! ha de'¨å
    $t gött

• SweetSun

Nu har vi fått ännu en objuden gäst på halsen, eller ja folk som blivit inbjudna utan att vi bestämt det. *suck*

Hur många ska det bli?

• Vendel och Angelica

wwwiiiiiiiiii

Tx2 skrev 2009-01-17 09:05:17 följande:
    wiii: på måndag skall dem skicka klänningen!
    [/citat]

men så får man inte göra.... vem bestämmer JO NI!!! ingen annan...
    Svärmor har försökt få oss att bjuda sådana som hon tycker ska komma. Men vi säger nej!!

Har ni fått frågan eller är de"bara "bjudna nu??

Hoppas det löser sig *kram*
    SweetSun skrev 2009-01-17 11:46:19 följande:
    [citat]
    Nu har vi fått ännu en objuden gäst på halsen, eller ja folk som blivit inbjudna utan att vi bestämt det. *suck*Hur många ska det bli?
  • Tx2

Tycker oxå ni får bli bättre på att säga nej o ch sätta ned foten. Tillsammans! Då funkar det bättre. Ni har ju dessutom en begränsing i lokalen. Hänvisa till det och att ni har en engen lista med människor som ni vill ha med under dagen.

• Teapot

Aaah, vad spännande med klänningen, Tx2!!!

Fick just veta att min m2b inte tänker vara hemma på fredag kväll, så jag tänkte faktiskt skriva upp mig på date-listan. Vi synes!

• skille

Da er undertöyet kjöpt! det beste av allt på rea 70 % Jeg er litt lessen at Daniella ikke fant noe

Jeg har cärt på shopping i hele dag, jeg blir hentet i stan, og blir tvunget med i butikken på vei hjem. Tror dere ikke min fantastisk m2b har planert ut middager frem til onsdag, og så kompliserte at jeg ikke klarer å lage dem, så han må lade det. Han har også bakt bröd!!! shit jeg er heldig

• Vendel och Angelica

kul med shopping!!! !!!
    Go girls!!
    Har du ftt inbox med SKille??
    Var hittade du underkjol på rea??
    Kanske kan fynda jag med

Danielaa med dina klänningarna så tycker jag båda klänningarna känns "du" svårt val!!

Teapot nice med utgång!

Jag hoppas att jag kan med, har ju börjat mina nya piller idag så vi får se, hoppas på att det blir en smidig övergång!
    V ska på Jobb fest den fredagen o mamma ska ha W så jag e ju very avaliable

skille skrev 2009-01-17 19:42:09 följande:
    Da er undertöyet kjöpt! det beste av allt på rea 70 % Jeg er litt lessen at Daniella ikke fant noeJeg har cärt på shopping i hele dag, jeg blir hentet i stan, og blir tvunget med i butikken på vei hjem. Tror dere ikke min fantastisk m2b har planert ut middager frem til onsdag, og så kompliserte at jeg ikke klarer å lage dem, så han må lade det. Han har også bakt bröd!!! shit jeg er heldig
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!