Inlägg från: Äntligen 090822 |Visa alla inlägg
  • Äntligen 090822

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Men det där med SB fotograferingen... ok visst jag kan bara ge honom ngt... men nu är det ju inte bara att boka av fotograferingen, jag har ju även inhandlat underkläder, och det ena settet (korsetten) är inte ngt jag har jätte mkt användning för sen...

Sweetsun, man kan hyra porslin och glas, kanske lönar sig? kolla på nätet man kan nog googla på hyra porslin el likn!

mini semester låter nice!!

Myrmor skrev 2009-02-08 11:55:44 följande:
    Nu har jag nästan gett upp på att få med familjen, men ge mig en timme eller två till . Har kollat båtpriser för tysklandresa, och stena line verkar vinna i dagsläget. De har en drive där man får ta med bilen gratis på resan gbg-kiel. Då får man en minisemester med två nätter ombord, bil med, en heldag för shopping i tyskland (07-19), för samma pris som bara bil och båtresan skulle kosta om man åker trelleborg-sassnitz eller hsborg-hsör, rödby- puttgarten (200kr för två pers och bil). Nån som ska med på minisemester?
  • Äntligen 090822

hej hej

Smurfen han älskar sin lilla Maja! Men hon klår ju inte Monster mega dunder Flexitrack bilbanan
    Kals kalsa, och det blev oväntat besök igår med, sen var jag så slut att jag somnade på soffan kl 16 och vaknade 21... skulle bara titta på film med W... ja, ja

Ang SB så kör jag på, jag har sagt till honom att visst jag kan avboka det jag har bokat in men jag har redan fixat lite... Så han fundrerar han med... annars så kan jag ju säga att jag nöjer mig om vi skaffar 3 barn (han vill egentligen bara ha 1 men jag har sagt syskon=måste)

Härligt med så mkt fixat på en dag Myrmor!! Kolla med blomsterlandet, de kan nog ha sand alt ev beställa! Vet att vi har handlat sand stenar mm och haft när vi har gjort egna arrangemang o gett bort!
    Toppen med Tyskland och myran fri tid

Danielaa hela 3 par skor... jag letar efter 1 par, går inget bra just nu! hoppas du hittar ngt kul i Kållered!

Jag har fått hem min lille prins som fyller 3 år idag, gissa vad ... FEBER... alltså vad är det???
    Men han, han firas på dagis och fick bjuda på glass i alla fall!!

Baver hoppas det fixar sig med en klänning till din mamma!!

Teapot gulliga du som skulle kunna spana köpte lite ljus på Ikea så vi väntar lite, men tack igen

EN fråga till alla galna bridezillas här inne, den länken fr Lings med "diamanter" och annat som jag beställt i från, är ngn annan sugen på att beställa... behöver nog ngr 1000 till av varje färg bart inte så mkt när de kom hem... 100st på varje bord kommer se lite futtigt ut!
    länken igen www.lingsmoment.com/product.php

Nu får jag ta hand om min febrige son! Ska på Föräldramöte i kväl, men sen tittar jag in igen

• Äntligen 090822

tja jag försöker igen

Vet inte vad det är sitter och skriver, så plötsligt är det en annan sida och allt är borta ... suck
    så nu missar jag väl hälften..

Danielaaa wohooo klänning!! spännande!! Antar att du får hitta en stor underkjol till den??
    Kul att saker har fallit på plats!!
    Jag kan tänka mig att beställa när som fr "diamant" sidan, får betala med paypal bara innan orden behandlas och skickas!

Skille vart det nice på Odinslund igår?

Myrmor 3m slöja COOLT så snyggt!!

Hummle inge bra med sjukan o så, hoppas du mår bra nu!!
    inte långt kvar nu för er

Jag har ju en Smurf som ska vara sjuk hemma... mmm visst liiite feber igår och idag är han PIGG och aktiv så jag nästan spyr (positiv mamma va) Blir galen på denna lilla feber som kommer och går... bläää....
    Så ja inte nog med att han är ´sjuk så kläckte M2b att han ska ha styrelsemöte med föreningen i kväll, han är ordförande så han kan ju inte skållka...
    Så min pappa kommer och firar sitt lilla barnbarn i stället, han var inte med i helgen---

nu har jag nog missat 50% av vad jag skulle skriva... sorry men postar nu för jag är rädd att det försvinner annars

• Äntligen 090822

skille jag tycker att du ska satsa på foton av er!! Me like i like

• Äntligen 090822

men vad är det jag läser...
    hur har ni blivit behandlade under går dagen mina vänner???

Daniela otroligt tråkigt att klänningen inte var sydd som den skulle uch o fy för hur du blev behandlad... synd att jag inte visste att du skulle till Svans (kunde väl tänkt så långt) Marit var ju där o kollade klänning och så, o hon berättade hur hon HATAR allt vad eget sytt och då spec kina klänningar heter... Sicken kärring. Bättre att säga direkt nej jag vill inte hhjälpa dig, thats it final! Vilken bitch
    STORA KRAMAR I MASSOR TILL DIG
    ska spana på den andra klänningen
    o du säger som Skille jag kan också vara en mega bitch... så jag kan hänga på... Jag funderar på om jag ska ta klänningen och åka iin t Remanns och testa med underkjol igen så att jag riktigt ser hur hög klack jag ska ha på skon i o med att de andra var för höga. De säljer ju Benjamin Roberts klänningar och de har ju MEGA kjolar så de borde ju ha el kunna beställa hem stoooooooora underkjolar!!!
    Vi kan gå tillsammans om du vill??

Till både D och Tx2 www.pernillasbrudbutik.se/butik/index.php&osCsid=ca6b8c573928338137de14f21075e435 här har jag funderat både på skor och underkjol, kolla här, hon har stängt nu ett tag men hon verkar super!!

Baver, krya på dig och ta och beställ den dyraste champangen de har och knäpp dem på näsan tradiga männinskor!!! BLÄÄÄÄ
    extra kram

Myrmor, suck, ja om det är ngt så brukar man ju få mängd rabatt inte tvärt om !!! Förstår mig inte på det där med att suga ut bara för att de hör att det är bröllop!
    Bara skillnaden i pris på bal uppsättning kontra brud uppsättning vilket är samma sak... skiljer plötsligt typ 1500.-! Bra att du sa till dem... urk vilka skunkar!!
    extra kram

Skille hoppas du kom hem väl, kan berätta att en liten smurf visade sin morfar den gröna "masken" som han kallar den och var gld... sen skulle den vara med i sängen vid nattning så han gillar den, ska lära honom att väcka pappa med den heheh
    Kul att du tyckte om korten, ska lägga upp dem på bloggen idag omjag hinner sen måste jag ju göra ett eget Valentines kort till V... kanske kopierar ditt till A

irland ingen koll alls på det stället tyvärr Välkommen om du vill vara med o "bubbla" här inne

Teapot, hoppas det blir bra att vara hos mormor och att ni får fina stunder nu när det verkar vara kort tid kvar *KRAMAR*

Jag har mitt monster hemma idag med... Han fick födelsedags peng igår av sin morfar, så nu har han Många stora pappers pengar så vi ska ta en tur till leksaks affären så ser jag också om han är pigg nog för dagis trotts att febern är borta!

Nu ska vi ta frukost!
    Puss o kram
    och sorry om jag missat ngt!!

• Äntligen 090822

Jag är bridzilla alias Godzilla el vad den där hemska stora ödlan heter *asg*
    Jag vill ha allt ALLT.... men jag kan tygla mig än så länge... Vill haaaaaaaaaaaaaaaa

• Äntligen 090822

jag hatar BT
    suck skriver och poff *borta*

ja ja

Hummle hoppas ni får vara friska nu!!
    Jag kommer inte på vigslar om det undanbedes, men jag tittar gärna på hur fina ni blir på er stora dag!

Danielaa härligt att du fick retunera!
    Hoppas det känns bättre nu!
    Ville du beställa i från Lings, i så fall kan vi ju ta det via MSN, jag får betala med paypal så då kan vi kolla priser och så!

igår var jag och smurfen på stan, han fick handla för födelsedags pengar.. gladare 3åring fick man leta efter, jag fick köpt mörkröda värme ljus på lagerhaus, 39.- för 20 st, kanske inte som hitat men ca 2.- st känns endå ok! Så nu har vi värme ljus olika stl på vita block ljus, ska ha ngr gröna och i guld med, sen är bara frågan vad för 10 st vi ska köpa för att ställa det på.... Myrmor vad hittade du dina fat, kostnad mm

Sen så hittade jag ju för ngn vecka sedan hankypanky helt underbara trosor/string i rätt färg, köpte dem *dyra* men då fattades ju balconett bh, så jag tog mina trosor med mig och gick in på Change på kungsgatan, kom ut som ny medlem med en bh och strumpebandshållare och vad jag var chockad, jag är väl en ca 75C icke... 70E måste vara något som är fel
    ja, ja där ser man!!

Var hos Dr tidigare i veckan och jag vet nu att det är HELT OK att bli gravid när jag äter mina mediciner *lycklig*

Tx2 hopplöst när jobbet är piss och man är irriterad på allt och alla, Smurfen låter dig säkert komma och leka med Maja och hans nya Bilbana

Nu har jag säkert glömt hälften som vanligt....

kram på er

• Äntligen 090822

myrmor ska in och spana!!!!

Hummle, ja gå dit!! De tittar i stort sett på dig och säger direkt vad du har... sen får du prova och de hämtar och fixar o grejar!! Massor med fint har de också!! Gå med i klubben med
    Ja, skulle tro att jag också är kräcks nervös på dagen B ...

• Äntligen 090822

Shit jag måste till IKEA NU... tänk om de tar slut F*n att jag inte har körkort... *muttrar*

• Äntligen 090822

japp håller med de är också jätte bra!!! Det finns en en trappa upp precis brevid Dubliners med samma stil som change och korsetten i service

Tizia skrev 2009-02-12 13:11:26 följande:
    Humle: Kan rekommendera korsetten (brevid lagerhaus) oxå, dom var jättebra ! Jag hade ingen aning vad jag ville ha å kände mig extremt okunnig men dom var super hjälpsamma å hade mycket snyggt!!! Jag var dessutom jätte velig när jag skulle välja mellan två storlekar å var där å bytte 2 ggr å d var inga problem alls =)
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!