Inlägg från: Äntligen 090822 |Visa alla inlägg
  • Äntligen 090822

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Tx2 du är smart

Skille härligt att ni inte är syskon eller så

Sweetsun, trevligt med underkläder!!
    Förkylningen får ta att ge sig nu!!

Idag har jag nu precis fått hem alla mina papper till inbjudningarna... så nu kan vi börja producera härligt...

• Äntligen 090822

Jag kör på skor i annan färg än vitt det ska bli något guldigt hade jag tänkt då klänningen är ivory så är det ju snyggare än silver!
    Var inne på röda ett tag med, då det är en del i färg temat, tycker det är kul om skorna sticker ut lite

• Äntligen 090822

Hummle, jag ska spåna lite på bibel verser... Vet att det finns mycket vackert i Höga visan....
    Får jag fråga vem ni har som Präst? En tjej som jag gick på gymnasiet blev Präst för ca 3-4 årsedan kanske är hon

Carolina Här har vi BF enligt oss 42+4 enligt rutin ul 41+1 det är ju det som är det hopplösa 40+- 2veckor!!
    Hoppas den tittar ut snart!

Danielaa härligt med bakelser och annat!! maila dem och bifoga bild igen så blir det nog strålande!! Säger som Tx2 du har 6 mån kvar.. så det är luuuugnt!!

Nu ska jag göra ngn nytta här hemma, har pratat med bestman i ca 2h... o ja det är han som är babblig med han kommer inte utsätta V för ngt elakt i alla fall... Ev blir det Amerikanskt stuk med strippa *asg* ja om du vill se V gömma sig så blir det nog bra

huha pirrigt för er som är så nära nu!!

kram så länge

• Äntligen 090822

Nu ska vi se...
    Högavisan 8:6
    Bär mig som ett sigill vid ditt hjärta,
    som ett sigill vid din arm.
    Stark som döden är kärleken,
    lidelsen obeveklig som graven.
    Dess pilar är flammande eld,
    en ljungande låga.

1 kor 13:4-till 1a meningen i kor 13:8
    Kärleken är tålmodig och god. Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst.

Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill ingen något ont.

Den finner inte glädje i orätten men gläds med sanningen.

Allt bär den, allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den.

Kärleken upphör aldrig.( första meningen i 1 Kor 13:8)

dessa tror jag att vi kommer ha för det handlar om kärlek... visst Guds kärlek (det är ju det bibeln är) men det är endå med fokus på kärlek oavsett och kärlek mellan två tycker jag att de passa underbart till!!!

• Äntligen 090822

aha inet "min präst kompis då"
    kankse texterna är ngt!?
    Annars så kan jag spåna lite till, dessa är med den nya översättningen, alltså den "lättare svenskan" låter mkt finare så här tycker jag än med de gamla tillkronglade meningarna

• Äntligen 090822

1 Kor 13:13
    Men nu består tro, hopp och kärlek, dessa tre, och störst av dem är kärleken.

kanske man kan få in med....

• Äntligen 090822

Kärleken upphör aldrig.
    Den profetiska gåvan, den skall förgå. Tungotalet, det skall tystna. Kunskapen, den skall förgå.

det sista känns inte så kul kankse....

den var fin fr Rom med!!! !!! !!

• Äntligen 090822
    hummle skrev 2009-02-13 15:01:23 följande:
    blonda jag då som inte fråga om d finns på nätet som ALLT annat gör. *pucko*missade den från höga visan ser jag nu. tack verkligen sparar länken så jag har nått att göra i helgen
    ja men jag satt ju med länken i min dator... men missade att jag kunde kolla där så vem är "blond" hihihi
    Mitt nöje att hjälpa till!!
  • Äntligen 090822

huh... sov som bäst 0430... när Smurfen började yla mamma... upp säga du drömmer, nappen in... lägga mig, kunde inte somna om... kl 0600 kom han in t oss. GÄSP... ligger inte still om man säger så...
    Så det är väl tur att det inte är ngr stora romantiska äventyr idag

Sweetsun härligt med hälsning i tidningen igår och att han blev så rörd!! Underbart!!

tx2 härligt med din klänning och mammas klänningar!! !!

hummle det fest programmet jag hade med mig på fikan på condeco, var ju utskrift på båda sidorna. De hade tagit lite tjockare än vanligt skrivar papper!
    hittat ngt mer ang texter?

Skille, för mig beror det helt vad snitt summan blir om vi delar på ett rum ngr timmar... vi är ju endå 5 som ska fotas och vad tror Peter att det tar för tid?
    men jag håller med snygga rum som passar jätte bra!

Ska ni vara ngt romantiska idag ??
    Jag har en liten present tillmin darling och så får Smurfen två små bilar... han blir nog ledsen annars när pappa får paket!
    Vi skulle gått ut och ätit middag men det slutade med en sjuk barnvakt. så det blir mys vi tre här hemma!

frukost dags

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!