Inlägg från: Äntligen 090822 |Visa alla inlägg
  • Äntligen 090822

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

kära nån... drömde om detta i natt .....
    I september då är du ca 2mån gången eller!?
    GRATTIS!!

Myrmor skrev 2009-02-16 21:17:06 följande:
    ok tjejer, brace yourselfs. Ni vet uttrycket den som gräver en grop åt andra... Myrmor har härmed ramlat i den.. Om allt går som stickan vill får myran en lekkamrat i september (alldeles för tidigt för att veta om allt går enligt plan..men NÅN måste jag ju berätta för, och ni finns ju mest i smyg ). Så jag kommer få världens torraste nyktraste möhippa och klänningen behöver nog sys UT (femte månaden och jag lär se ut som ett HUS ELLER TVÅ!!!) Är superglad men avvaktande (har trots allt käkat starka mediciner och blivit sövd två gånger.. man vet aldrig). Shit, nu är det dags igen
  • Äntligen 090822

hej

jag e här
    har vart (är) riktigt down... har ansträngt mig gärnet idag och ska bege mig ut...
    Skriver mer i em/kväll!

Baver... V börjar vela ang blommorna, ska se till att få ett vettigt svar i kväll så jag kan ge dig 100% besked.. vel gubbe

Skille om de andra är på så är jag på på ett sådant hotellrum!!

kram på er

• Äntligen 090822

hej hej

hoppas ni alla har haft en trevlig helg, är ju fortf helg
    Ni som var på mässan igår, var det något att ha, och ni som går idag får ge lite rapport sen
    Igår hjälpte V till med en flytt så Smurfen och jag var hemma med Smurfens favvo tjej Sonja och hennes mamma de lekte o lekte och vi satt och tittade på!

Vet inte vad det är med mig... ÄR INTE GRAVID.. men jag är så himla trött... gjorde mest inget alls igår, sen så somnade SMurfen vid 1930 la mig på soffan skulle zappa lite... SOMNADE... suck... vaknade 22 gick in o lade mig i sängen igen ... så tröst löst...

Har möte med Fk, jobbet, Dr osv inu på onsdag och ja, det gör ju mig inte till världens lyckligaste direkt

Blääää

sorry att jag typ, bara gnäller

har inget nytt spännande att skriva tyvärr!
    kram på er

• Äntligen 090822

Tack sötisar för tankar och kramar!
    Jag hoppas att onsdagens möte gör att jag kommer upp mig lite
    Sitter faktiskt i skrivande stun och printar ut inlagan till våra inbjudningar
    Har ju fixat till kortbaserna och klippt banden i rätt längd... ska fixa fotoserien med i rätt ton.. sen så ska det bara monteras i hop... de ska i väg i början på april så detta känns ju strålande

Danielaa ville du sambeställa diamanter?

kram tjejer

• Äntligen 090822

hej
    brudar!

Hummle det närmar sig med storm steg härligt!

Mitt liv är upp och ner, men nu ska jag bort i helgen och förhoppningsvis ha kul rensa hjärnan och sen vara redo för 2 möten nästa vecka ....

Ta hand om er sjuka som friska!
    Pyssla greja och njut av helgen!!

KRAM PÅ ER ALLA

• Äntligen 090822

hej flickor...
    nu är ja mot alla odds färdig med min packning
    www.scrapkryssning.se/
    är det jag ska åka på...
    ska bli kul!
    blir väl inte lika kul att packa upp sen... nu när det är plockat fr olika ställen o hit o dit

Hoppas ni får en skön helg, verkar lovande vad gäller vädret
    Varit ute på promenad och det var varmt att ha jackan öppen kanske det snart är vår!!!

Tjohooo så hörs vi tidigast på söndag em/kväll!!

KRAM

• Äntligen 090822

Hej hej

hrä har det hänt grejer

hummle har passerat 7 dagars gränsen iiiiihhhh vad spännande!!!

Skikke ska shoppa och har jobbet kvar

Danielaa har köpt klänningen (vill se bild)

Tx2 har ätit tårta.... vad blir det för er??? hur går det med dina gästa böcker? Tänkte om jag skulle ta dem t Dagis?

Tizia Jag håller med övriga, ge killen som inte äter fisk vegetariskt!!

Ang bords placering, så kommer vi inte ha traditionellt ngn stans...
    Bord med 6 personer vi varje.... blandat folk, par kommer nog få sitta vid samma bord, med vissa undantag.
    Vid honörs bordet blir det vi två och tärna och best man! Jag kommer ha tärna brevid mig och V sin bestman brevid sig!
    Sen så kommer vi ha borden olika nära oss efter vilka som "bör" sitta nära, mammor, pappa, syskon, vänner etc!

Jag har varit på tysklands båt i helgen, scrappat och pysslat och tja lekt med papper, lim, sax papper mm
    En super trevlig helg! Jag klarade hela helgen utan att bli dålig.. men på söndagen så fick jag panik ångest... nått så in i h*lv*t*..... Men det gick ok!
    fått gjort ngr Lo.s (scrapp fotosidor) och annat. Vi var i Tyskland i 3h och shopade lite godis till uingarna och lite tysk marsipan till mig själv!
    Sen så köpte jag en flaska Môet Chardonne (el hur det stavas) Champange (Stor) Vet aldrig när man får användning för en sådan! V vet inget så det blir en suprise ngn gång

Har en massa jag vill pyssla med nu efter helgen, påbörjade projekt och annat!
    Men ska börja med att ta mig ett bad, sen får vi se!

KRAM ALLA

• Äntligen 090822

Hummle SÅ SPÄNNANDE!!!!!!! Jag är i extas att det handlar om 5 månader och ngr veckor för oss och du blir ju fru på lördag Jisses vad coolt!!!

o Tx2 har ju 2 mån kvar idag !!!!

Jag har bloggat lite i min pyssel blogg om ngn är nyfiken!
    smurfmamman.blogg.se

kram

• Äntligen 090822

hej

blir hemma flickor
    har pratat lite med Skille på MSN
    Jag la mig på soffan vid 1130 och vaknade 1530 så trött, j*vl* biverkningar el vad det nu är!

Hoppas ni får super kul
    Vilket jag vet att ni får!!
    Gillar ni Semlor så rekomenderar jag semle muffinsen på Espresso House MUMS... hade sett fram emot en sådan i ert sällskap !!!!

P & K

• Äntligen 090822

hej hej

tiden går snart är Hummle Fru tjohooooo

Skille hon handlar undwerkläder
    Ang ask att lägga korten i beror ju lite på vad för stl du tar på albummet du sätter bilderna i! Vad är det för stl vi får på de som Peter framkallar? Vet att Papeterie i nordstan har MASSOR med vackra askar till super bra pris!

Tx2 är dina Gb klara nu? Vi får ses så jag kan ta med dem till Dagis och fixa lite

Till vårt ris har vi köpt små organza påsar som jag hittade på InEx, Panduro har de med!

Mitt jobbmöte igår gick så bra att jag fortfarande är i chock... fick ju huvudvärk så klart... men men, är rätt stabil idag, måste dock släpa mig till Dr och få sjukintyg mm...
    VILL BARA VARA HEMMA

ja ja, vad är en bal på slottet!

Låter som om ni haft en super fika som alltid!!!!
    Ngn mer i planerna än dejten ef secretBox? Det är ju först i April och så länge vill inte jag vänta på att träffa er

Nej får väl ta o komma iväg!
    Kram kram

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!