Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Aaah... Nu har jag pysslat me bröllopshemsidan halva natten...! Borde nog sova å bli frisk istället...!

Natti natti!

• Danielaa

danielaochmikael.weddingannouncer.com ska de givetvis vara... KOmmer ni på nåt vi glömt eller nåt som ser alldeles tokigt ut så säg till! Lite trött nu när jag grejjat me den... Innan alla gästerna får tillgång till sidan...

• Danielaa

JD: Jaaa, vore ju en idé! Ska kolla deras hemsida direkt!

Tack! På vår bröllopshemsida laddade jag bara upp bilder som "vanligt" från fil.. Har ni på weddingannouncer?

Skille: De blir supert! Som du säger, ingen som ser skorna sen!

Åså pratar Tx2 å Angelica vikt! Att Tx2 e så smal kan jag väl kasnke förstå, men hur har Angelica lyckats efter smurfens födelse...? Känner mig helt bullig i jämförelse...! Å då har jag ändå gått ner 12 kg efter att prinsen föddes!

Tror att jag kan pyssla på måndag! Vore superkul me lite sällskap!

• Danielaa

JD: Skickar du länk sen så vi får kika?

Nu har jag kollat Golden days catering å pratat me catering-ansvariga! Hittade mumsiga alternativ därifrån som de faktist lutar åt nu! Å som JD säger, e ju lite charmigt å ha från samma resturang som förlovningsmiddagen va på!

• Danielaa

Väldigt va långa radbryt de blir när jag skriver jämt... :-/

• Danielaa

Tx2: Jaa, de känns jättebra! Kul å ha från förlovnings-stället! de har ju så god mat där... då vet vi vad vi får å behöver inte oroa oss för de...!

Teapot: TACK! Skönt att de löste sig me catering!

• Danielaa

Tx2: Frågade aldrig om provsmakning! Blev så mycke å blev kopplad hit å dit innan rätt person kom till telefon osv så blev alldeles förvirrad...! Ska fåga om de när jag pratar me dom nästa gång!

Så de e 4 månader innan man kan skicka in om hindersprövning? Inte haft en tanke på de ännu! Men har ju gott om tid änsålänge!

• Danielaa

skille: Tror inte jag kan på fredag... tyvärr...

Tx2: Haha, nu när jag började tänka på de vill jag bara göra de NU! Precis som me alt annat!

Bondbönan: Som Tx2 säger, flera av oss har hängt ihop sedan tråd 1, ett underbart gäng brudar!

Kikade igår i första tråden för å se när jag hoppade in i tråden... Va ju en av dom första som svarade på Carolinas lilla tråd om Gbg-brudar! Å nu e vi såhär många å såhär långt efter, så kul!

• Danielaa

Tx2: Haha, ja jag kommer ihåg! I slutändan blev de bara du å jag som satt på espresso house å pladdrade bröllopsplaner! Redan då hade vi massa idéer...!

*Kikar på bröllopsdukningen*

Angelica: Haha, nästan så vi får tänka om i klänningsvalet!

Teapot: Haha, jag e glad att mamma VET att hennes gamla brudklänning e så långt ifrån aktuell som går... Hon gifte sig -91...

JD: Inboxa!!

Ska lägga in bild på vår "provdukning" oxå, väldigt enkelt upplagt å inte särskilt mycke energi på de denna gången, ville bara få en bild av de för å få känslan!

• Danielaa

Tx2: Blir skitsnyggt! Speciellt me gröna detaljer till!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!