Inlägg från: Danielaa |Visa alla inlägg
  • Danielaa

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Angelica: Aaha.. inge kul me folk som snokar! Men de e ok att vi kallar dig Angelica iaf...?

• Danielaa

Angelica: Meeen snälla nån! Sa hon till dig att hon inte trodde du va så sjuk!? Idiot...

• Danielaa

Flickor flickor va ni skriver! Hinner ju inte me alls nu...! Ska skärpa mig å va mer aktiv, har inte hunnit ikapp efter vi va bortresta i helgen bara...

Myrmor: Underbart å slippa fler operationer! *Tutar å firar!*

Skille, Tx2 å Myrmor+myran: Tack för igår, alltid lika trevligt!

baver: Hittade idag igen... Glömde ju packa ner alla dina saker när jag kom springande me din påse när du va här å pysslade! Både ditt sigill OCH cremefärgade "lim-pinnarna" ligger kvar här! Ska jag ta me de nästa gång vi ses eller behöver du ha det innan?

Angelica: Spännande å göra sminkningen själv! Sa du till dom att de ska va brudsminkning men att du själv vill göra den eller hur bokade du? Låter som en idé faktist... Kan va rätt petnoga å e rädd att de inte blir exakt som jag vill...

Levt dan igenom på Ipren (förkyld) *muttrar* å *surar* lite...

Ska försöka läsa ikapp lite imorrn, eller iaf hinna me på de som skrivs då!

Natti natti, puss å kram!

• Danielaa

Hallå brudar!

Skille: Kul att manchettknapparna blev bra nu då! Har ju oxå lite planer på dom...! E sugen på dom söta ramarna oxå, dom va riktigr söta!

Teapot: Jag ska ha slöja! Typ ner till armb¨gshöjd skulle jag gissa, dubbel me "sidenkant". Enkel men himla söt!

Tizia: Kul å sy själv! *Impad*

När2blir1: Bara å hänga på!

JD: Kul me klänningen!

Tx2: M&M´s me NAMN? VAR? Låter ju urcharmigt!

Angelica: Glömde ju ge dig måtten på våra kort som du skulle prova göra ett monogram till...! Men skulle ju vilja ha monogram som kan användas för lite olika trycksaker, funkar de eller måste man göra många olika storlekar från början då? Kul me Gekås! Vi ska ta oss en tur ganska snart tror jag, alltid bra å köpa barnpresenter där! Ljusen hittade jag faktist där, billigt! Men i ska ju "bara" ha vanliga vita små blockljus oxå så...!

Nu ska jag försöka installera skrivaren... *oteknisk som få* (oväntat? )

• Danielaa

Tx2: Har du länk till M&M´sen? JAsså din bridezilla-gen börjar vakna till liv... Här kommer väl *AAALDRIIIG* ens misstänkas en sån gen!?

Angelica: Satt å pysslade lite å hittade ett sött hjärta så nu pysslade jag ihop en såndär, vet inte än om jag e nöjd eller hur de blir men kanske!

Vad har du mer för idéer om favors? Har inga alls, förutom Tx2´s M&M´s nu då!

Semlor... en last jag faktist hur lätt som helst klarar mig undan! Äntligen nåt som inte jag slänger i mig obegränsat av...

Pysslat me festprogrammet, har rätt bra kolla på vad vi ska ha i, men inte EXAKT. Såå, har lagt in allt på en presentation så ska jag bara fylla i allting sen å få de utskrivet på rätt sidor osv...! Borde ju såklart göra klart inbjudningarna först ja...

Nu e de natti natti, sov sött tjejer!

• Danielaa

Skille: Haha, preciiis va jag hade tänkt mig! Men sååå sött din m2b gjort då! Sån romantiker! Kanske borde umgås lite mer me min Micke...

Tx2: Åååh, dom e ursöta!! *Vill ha* Men som du säger, dyrt godis som de e redan å då frakten hit kommer nog inte va nådig...

baver: Jag gör festprogrammet i "Impress", funkar hur bra som helst, smidigt å så enkelt!

Angelica: Haha, risken finns att jag kommer å ber om hjälp sen i slutändan ändå...

• Danielaa

Tizia: Kul att du hittat dina underkläder! Men retligt me storlekarna då!

Har hittat "alla" mina SB-underkläder iaf, blir ev till bröllopet oxå, beror på om de passar under klänningen. Men e fortfarande på jakt efter strumpehållare, en i svart å en i vitt... Tips?

• Danielaa

Skille: Change nästa! Tack!

Sweetsun: Skönt att ni hittat kläder till m2b! Här e de jag som grejjar me de oxå! Oväntat?

Tx2: Då vet jag vem som smittat mig då!

• Danielaa

Hallå flickor!

Har pratat me MD idag! (Eller bara M då!) Hon mår bra å känner sig som en lite småflirtigt, crazy fjortonåring! Underbart å höra! Hin funderade på att registrera sig här på BT igen som nyfiken för att kunna hänga me oss på våra roliga grejjer!

Angelica: Får nog kika i Grand passagen då, för i Arkaden hitta jag inge som funkar...!

Hitta världens sötaste tavlor till min lille prins idag, canvas me "Blixten McQueen" å dom på (Cars...) Min son ÄLSKAR den filmen så de va ett bra köp...! *nöjd mamma* Åså lite pyssel för min bröllops-planerings-pärm som jag ska göra!

Va har ni för planer för helgen allihopa då? Ingen som e orolig för möhippa?

Puss å kram

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!