Nu har dom börjat på MIN klänning!!!! *Lycklig* Väntar på första bilderna!
Sweetsun: Härligt me ny dator! Hoppas vi får se dig mer nu!
Francis: Hej!
Hummle: Jättekul för en mamma att få sy sin dotters brudklänning kan jag tro! Stolt man måste vara... Tänk när barnen e vuxna å ska gifta sig...!
Angelica: Usch då, stackare... Inge kul för dig nu... Hör av dig på telefon/msn/ va du vill precis när du vill....!
Tx2: Haha, dåligt humör kan få va som helst å inte va riktigt bra... När får vi se fina klänningen då?
Myrmor: Härligt me färdiga inbjudningskort! Känns som mina komemr ta TIIID å få klara, så e väldigt glad att jag har en del tid på mig iaf...!
Baver: Glömde ju packa ner dina cremefärgade "lim-pinnar" å själva sigillet! De ligger här hemma så tar me de nästa gång vi ses! (Om du inte behöver de innan, då får jag komma in me de till dig!)
Å godiset stod kvar här, en halv skål (JÄTTEskål!) Ni e galna, jag ska ju fota SB kan inte ha MASSA godis hemma!!!
Visst pratade vi om "alal-hjärtans-dag-frimärkena"? Nån hade väl koll på när dom kommer? Bara så jag inte missar dom!!
Hoppas alla haft en bra onsdag! Vi myste oss på babysimmet (jaja... MINIsimmet då...) i eftermiddag.. Så mysigt!
Puss å kram