• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Här har det knaprats ipren, får nog skicka T till apoteket, börjar ta slut..

Trist med slöjan o kammen. Är det svårt/dyrt att köpa en ny kam?

Baver: oj, det händer grejer hos dig. kul med fotografen! Och bra val av blommor.

Nä, nu är det dem tre b:na som gäller
    Bingen, bärbara och bröllopsplanerande

• Tx2

Vad trist, hoppas att du mår bra på måndag för det tänker jag! Då vill jag ha tips o kommentarer på pappersjoxet. Krya på dig!

Vad kul att du hittade dina diamanter.

Kunde inte öppna sidan.

• Tx2

Känns lite udda att få diamater på posten

Längtar tills jag får hämta min ring med (små men ändock) diamanter på Nordstans guld.

Ha så kul i kväll tjejer! Ta en öl (el whiskey) för mig

• Tx2

En vitguldsring med 12 (tror jag det är, längesedan vi gjorde beställningen) 0,02:or på liknande skena som jag har idag, fast smalare.

• Tx2

Vad busigt av dig!

Norpat lite texter från bt, men skall nog hålla det öppet och höra vad vår vf har (säkert samma då dem här dyker upp flera gånger om). Kompisen som skall läsa har fria händer, hm undrar om hon vill läsa T´s fantastiska dikt som sitter på kylskåpet som han skrev i sjuan... el om hon vill ta något av hennes fantastiska alster som hon skrev på lågstadiet som hon förgyllde vår vardag med i höstas.

JD: av någon konstig anledning så har jag fastnat för att det är fint med stenar Hoppas på i framtiden att få sätta in i förlovningsringen (då jag inte var sten-intresserad när vi skaffade den).

• Tx2

Förstår inte hur det dök upp heller

Testade hjärt-vikningen på servetten men den gick inte hem. Får tydligen inte ha för mycket lullull och gull...

• Tx2

Ja just det myrmor. Hur har det gått med korten? Kunde ni klura ut min mall?

Inte alls sotis för att jag satt hemma och pysslade med festprogrammet, kollade på På spåret.

• Tx2

Ditt glada humör kanske?
    Jag behöver tips o idéer på vårt vigselprogram, festprogram o tackkort. Hoppas bara att jag kommer ihåg att ta med det på måndagen och att det inte är så många som jobbar sent så jag kan testa lite på skrivaren (har chefens tillåtelse)

• Tx2

Jättesnygga skor!
    Låter väldigt snyggt med dem lila tulpanernan och att tärnan kör det motsatta med klänning och bukett.

Jag som tyckte att det inte var så lång tid kvar för oss, men du är ju gift om sex veckor!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!