Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
Danielaa: Skippa Skille länk, här är den korrekta. www.mymms.com/customprint/
Danielaa: Skippa Skille länk, här är den korrekta. www.mymms.com/customprint/
Din kommentar stämde JD. Dem skickar internationellt men då måste man ringa o kolla. Och förutom att godiset redan är dyrt så så borde frakten vara skyhög.
Undrar om dem skickar till en hotell-adress.
Tizia. Va, skall dina gäster få tre saker! Låter hur bra som helst med kinderägg! Trist med underkläderna.
Angelica: jag gnuggar mig mot datorn och hoppas att mina bridzilla-fasoner smittar av sig. Vill ju inte vara själv.
Sweetsun: Har du hittat? Borde han inte leta efter sina byxor själv...
Hemkommen från shopping! Förutom allt det vanliga och allt det extra som T genererade bidde en massa för bröllopet. Ett gäng plastglas för minglet på fästningen, limegröna o randiga servetter, svart sten (skippade den gröna då dem inte funkade så bra med dem fantastiska servetterna ), marschaller o annat smått o gott.
Bäst var nog att jag fyndade ett par vita skor för 200 balobas i ett skomärke som är sååå sköna på mina fötter och som jag definitivt kan tänka mig springa omkring i hela sommaren. Ibland är det bra att ha prov-storleken för skor (om ni minns så trippade jag omkring i ett par röda i somras/höstas samma sköna märke och samma fynd).
I helgen borde jag kunna vara lugn. 90-årskalas och min lilla näbb kommer på besök. Köpt en grävmaskin i födelsedagspresent till henne.
Vad kul att höra att M mår bra!
baver: jag hade kontakt med dem på yahoo-mailen. Skickade jag mail på kvällen så hade jag ett svar på morgonen därpå.
Yes, pratade med myrmor.
Nu skall jag trippa omkring i mina skor och röja lite..
Skorna kommer att vara så sköna, i deras skor har jag inga problem att gå i högklackat. Skall prova dem ihop med klänningen nästa helg då mamsen skall komma förbi. Skall ta oss en funderare på om vi skall fixa underkjol själva och om det är något som skall justeras på klänningen.
Tror inte heller att det blir någon morgongåva, är så praktiskt lagda att vi nog sparar några kronor till resan istället el kallar söndagens utflykt vår morgongåva. Fast jag tror att en av mina tärnor nog trodde att jag ville ta sb med henne när jag hintade om att jag behövde hennes fotokunskaper fast jag tänkte trash the dress.
Nä, nu skall jag väcka T. Dags att dra igång dammsugaren innan vi får besök av en blivande tvååring. Misstänker att hon är lite mer aktiv är gårdagens födelsedags"barn" som fyllde 90.
Härligt med engagemanget SweetSun.
Igår fixade vi fler dukar till festen. Visade sig att T´s mamma och moster hade en massa på festen igår. Så T´s moster tar med sina från stockholm så nu har vi nästan till alla borden.
Artist: Imponerande. Kika på lagerhaus, tidigare har den haft guldfärgad el fråga i blomsterbutiken. Vart har ni bokat tårtan?
Teapot: Bara att köpa på...
Angelica: tror att V kommer att uppskatta sb:n och även underkläderna. Dem kan du ha med på den lilla trippen! Du kanske inte får en morgongåva just då utan senare.
Danielaa: Bara tre par skor att välja mellan?!
Va, inte provat?! Är oxå inne på maxi, fast dem inte matchar färgtemat!
Vikitgas är att dem ser snygga ut, ingen som kommer att orka äta...
Kan sälja vår svarta sand dyrt
Angelican: Hur blev mottagandet av Maja?