• Tx2

Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

Hon får ge sig ut på stan o hitta något lämpligt i butikerna...

• Tx2

Angelica: Trist med sjuk smurf, igen.

Hoppar Ling, får nog inte skaffa mer lullull för T. Skall försöka lista ut ikväll om man kan beställa till en hotel-adress. Hittade en person på jobbet (som jag aldrig träffat) som skall till usa och som kunde tänka sig att frakta hem lite grejer för mig om det inte tog för mycket plats. Yeah. Så nu måste jag ta mig en rejäl funderare på m&m´sen. Onödigt, men så söta.

Baver: varför kan dem inte fixa klänningen? Kolla med dem andra kina-företagen. Little coral o allt vad dem heter.

• Tx2

Har haft skumma drömmar tidigare, men just nu inbillar jag mig att det mesta är bokat och under kontroll.
    Skall ta itu med underkjolen, men efter att mamma varit på besök o kikat på klänningen o skorna. Bara underkjol som saknas.

Tror att vi just nu är inne i ett väntläge inför sista spurten.

Skumt att ni inte behöver ha några psalmer. Vi har ett vigselprogram just för att vi vill ge lite kred till dem som är delaktiga i vigseln och att gästerna kan få info om låtarna vi valt och ordningen på vår borgliga vigsel.

• Tx2

Oj var ni skriver. Läst men redan glömt vad jag skall kommentera.

Missade att skriva in i lördags att det bara är en månad kvar för dig Hummle!!! Wihii! Låter inte kul med sjukan, men kul att ha dig tillbaka.

Prinsessan: Härligt med klänningen! Tar gärna tips på vart man kan hitta bra underkjol.

Myrmor: Tre metersslöja. I love it! Älskade den när jag testade med en klänning utan släp.

Skille: Röstar oxå på fotona. Angelican vet att jag är foto-lover.

Inte så mycket nytt på bröllopsfronten. Väntar på besked om dem levererar till hotell-adresser, hoppas på ett ja för då kan jag lägga min beställning på bubblorna. Och ev m&m´sen. Är så sågen, men är så fruktansvärt onödigt.

• Tx2

Gumman, vad trist med klänningen!!! Och bemötandet.

Men brodieriet som saknas på klänningen, mycket som saknas el är det din bridzille-gen som spökar? Har du hört med dem som sålde klänningen, kan dem åtgärda det? El är det möjligt att en sömmerska här kan fixa till det det? Du har ju gott om tid att göra justeringar på klännigen. Och stora underkjolar går att köpa på nätet, sega är att man inte kan prova dem först.

• Tx2

Kolla på ebay i uk, dem hade många stora underkjolar. Funderar på om jag skall chansa på en, i värsta fall får jag sy om den lite. Någon som har tips på vad man skall tänka på?

• Tx2

Att det skall vara så svårt ibland. Bra gjort myrmor. Vilket maxi tog ni? Skall nog sätta T på att boka tårta.
    Här händer inte så mycket i bröllopsplanerandet.
    Igår tog en av svensexa-planerarna kontakt för att kolla datum o lista till tänkbara deltagare. Så nu är jag lite lugnare.

• Tx2

Hinner inte med och svara o läsa!

Teapot: Ta det försiktigt på isen. Försök undvika att halka el gå igenom.

Svackorna verkar ha spridit sig. Får försöka rycka tag i bröllopsfixandet till helgen och planera ut kommande saker att ta itu med.
    Just nu är jag arg och sur på mitt jobb. Är som en liten åskboll och kan inte ventilera mina åsikter, får vänta tills imorgon. Argh.

• Tx2

hinner inte räkna till tre förrens jag blir arg igen..

blä till dem i thn.
    Skall kolla vad dem kan hitta på för tårtor i kungälv, skall låta T ta tag i det. Orkar inte med fler motgångar.

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!