• 1augusti2009

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Dag: 67 -19,9

Nu ska jag å en av mina toastmadame ha bröllopsträff

Stor kram till alla!

• 1augusti2009

Pinac: Jag shakar min med en shaker från CK med nätlock som slår sönder pulvret, inga klumpar kostade mig 50: - hos en konsulent.

Har firat med lite nya kläder även gamla som ajg nu kan ha Fick även en present av min konsulent, en cd med insprerande saker på som jag ska lyssna på i ett bad med badolja som jag även fick

Heloise: Tack för ditt positiva
    Har lite samma tänk som dig, har inga måste veckor framför mig utan att jag köper 1 vecka i taget å då ser jag ju även att påsarna tar slut som är underbart.
    Och kommer jag att klara 18v så är det bara en bonus
    Men 1 vecka i taget är perfekt

Ha det gött, nu ska jag äta min kycklingsoppa, det blev lite sent å nu kurrar magen på

KRAM

• 1augusti2009

Skitbra jobbat
    Visst växer man å känner sig stolt å vilken belöning man får när det är - på vågen istllet för +

Sov gott, å ni.... ännu en dag klarad!

lönnsjö skrev 2009-03-12 22:30:11 följande:
    Tjohooo,jag klarade av trivselkvällen med jobbet. Beställde ingen mat. Bara ett glas cola light Känns väldigt bra. Tänkte på er alla duktiga här inne och att jag nu kommit till dag 9. Vill inte bryta nu ju. Ha det så gott allihopa. Kram
  • 1augusti2009

blivandefru2009: jag 0,1 i från haha, lite retligt

Pinac: ok, vad synd, jag tar 1 1/2 dl vatten först skakar rejält å sen resten av så mkt vatten man vill ha, jag har totalt 3dl. Vardagsmotion, alla gånger

Rahel: Välkommen och lycka till

Idag kom ringarna var och köpte dem i Borlänge... Nu vill jag bara sätta på mig dom så nu får det gå snabbt...

• 1augusti2009

Har startat en blogg nu om resan mot bröllopsdagen, där skriver jag även om vikten med kort mm.

Kolla gärna brollop.mikkola.se till höger finns en kategori som heter Helenas viktresa.

Det kommer mer inom kort så fort jag får lite ledig tid över

• 1augusti2009

Grattis till nedgången och 1 stl mindre på klänningen

GiJa skrev 2009-03-13 19:54:15 följande:
    Idag är det dag 22 och jag har gått från 73 kg till 66.6 men jag ska köra en vecka till...fick lämna klänningen till en sömmerska idag för att sy in den 1 storlek...
  • 1augusti2009

TACK

vad roligt, kul att vi båda har Ingegerd

Håller med om att det känns bättre om det inte är en liten räka bakom disken

bongen80 skrev 2009-03-13 16:52:23 följande:
    Läste din viktresa. Måste säga att jag är grymt imponerad. Vi har samma konsulent, fast jag håller till i Leksand. Jag var sååå nervös när jag skulle gå dit första gången, men sen såg jag att det var Ingegerd ( hon var barnmorska i vår föräldragrupp för 10 år sen.) o hon är ju bara så underbar. Kändes även skönt att det inte stod nån liten spätta på 50 kg bakom disken haha
  • 1augusti2009

Grattis

Jag hade sjuk träningsvärk från mitt pass i onsdags haha, ska köra på måndag igen

KRAM KRAM

knyjoy skrev 2009-03-14 10:37:35 följande:
    Hej alla!dag 13 idag och det har gått bra :) utslagen håller sig borta så jag fortsätter med mina kosttillskott :)vågen stod idag på 105 kg så nu har jag gått ner 5,9 kg :)Känns bra men nu måste jag börja kämpa ännu hårdare!Har fuskat massor med mina promenader då jag har haft helt SJUK träningsvärk efter yogapasset i tisdags!Jag skojar verkligen inte när jag säger att det har gjort ont att andas!Imorgon blir det bodybalance iaf :)Hur går det för min cbk09?Har inte sett dig någonstans på ett bra tag :(Kram på er alla!
  • 1augusti2009

Vad duktig du är

Styrkekram från mig!

Heloise skrev 2009-03-15 00:48:34 följande:
    jaha då har jag genomlevt en till jobbig dag, hoppas imorron blir bättre. Verkar helt sant att v 2 är upp och ner haha, men bara 2 dagar kvar på v 2 sen är det v 3 yay!
  • 1augusti2009

Idag har det gått 10 veckor på ren kur, 70 dagar, svårt och förstå.
    Nu känns det lättare att jag "bara" har 8 veckor kvar, mindre än hälften då jag slutar min rena kur den 10 maj.
    Tar ff 1 vecka itaget men det är mitt drömmål

Pentan: Härligt med nya tag LYCKA TILL!

Fru Nolsu: Shit vad härligt när klänningen sitter bättre

Heloise: TACK för de värmande orden. Vad roligt att du har hittat din klänningen, själv ska jag prova min drömmklänning den 4/4 så får se om den sitter bra

KRAM

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!