CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
Dag: 67 -19,9
Nu ska jag å en av mina toastmadame ha bröllopsträff
Stor kram till alla!
Dag: 67 -19,9
Nu ska jag å en av mina toastmadame ha bröllopsträff
Stor kram till alla!
Pinac: Jag shakar min med en shaker från CK med nätlock som slår sönder pulvret, inga klumpar kostade mig 50: - hos en konsulent.
Har firat med lite nya kläder även gamla som ajg nu kan ha Fick även en present av min konsulent, en cd med insprerande saker på som jag ska lyssna på i ett bad med badolja som jag även fick
Heloise: Tack för ditt positiva
Har lite samma tänk som dig, har inga måste veckor framför mig utan att jag köper 1 vecka i taget å då ser jag ju även att påsarna tar slut som är underbart.
Och kommer jag att klara 18v så är det bara en bonus
Men 1 vecka i taget är perfekt
Ha det gött, nu ska jag äta min kycklingsoppa, det blev lite sent å nu kurrar magen på
KRAM
Skitbra jobbat
Visst växer man å känner sig stolt å vilken belöning man får när det är - på vågen istllet för +
Sov gott, å ni.... ännu en dag klarad!
blivandefru2009: jag 0,1 i från haha, lite retligt
Pinac: ok, vad synd, jag tar 1 1/2 dl vatten först skakar rejält å sen resten av så mkt vatten man vill ha, jag har totalt 3dl. Vardagsmotion, alla gånger
Rahel: Välkommen och lycka till
Idag kom ringarna var och köpte dem i Borlänge... Nu vill jag bara sätta på mig dom så nu får det gå snabbt...
Har startat en blogg nu om resan mot bröllopsdagen, där skriver jag även om vikten med kort mm.
Kolla gärna brollop.mikkola.se till höger finns en kategori som heter Helenas viktresa.
Det kommer mer inom kort så fort jag får lite ledig tid över
Grattis till nedgången och 1 stl mindre på klänningen
TACK
vad roligt, kul att vi båda har Ingegerd
Håller med om att det känns bättre om det inte är en liten räka bakom disken
Grattis
Jag hade sjuk träningsvärk från mitt pass i onsdags haha, ska köra på måndag igen
KRAM KRAM
Vad duktig du är
Styrkekram från mig!
Idag har det gått 10 veckor på ren kur, 70 dagar, svårt och förstå.
Nu känns det lättare att jag "bara" har 8 veckor kvar, mindre än hälften då jag slutar min rena kur den 10 maj.
Tar ff 1 vecka itaget men det är mitt drömmål
Pentan: Härligt med nya tag LYCKA TILL!
Fru Nolsu: Shit vad härligt när klänningen sitter bättre
Heloise: TACK för de värmande orden. Vad roligt att du har hittat din klänningen, själv ska jag prova min drömmklänning den 4/4 så får se om den sitter bra
KRAM