Visst e vi GRYMMA, kan bara hålla med
Jag bor utanför Borlänge!
Du då?
MinSoulmate skrev 2009-02-22 17:09:54 följande:
------> jodå, räkor innehåller nästan inga kolhydrater alls så visst kan du tugga ngra sånna om du måste..När jag & min sambo sitter och kvällsmyser riktigt längtar jag efter en varm chai-latte( dvs vi kokar upp 3,5 dl vatten på spisen med kanel,kardemumma och mald ingefära i vattnet.Låter det svalna av lite,kör det i mixern med en påse cambridge Vanilj med locket lite öppet,annars exploderar det över en haha, och vipps så har man en "chai-latte" framför tvn, supersött,varmt & gott, testa det ni som blir kvälls-sugna!Pentan, 1augusti2009,student73,Isabellekaramell,jag själv o ni andra; VI E GRYMMA!!Ang att köra i hemlighet, jo jag o min sambo vi kör lite i hemlighet, eller familjen vet om att vi tagit ett krafttag nu efter jul och så,men inte att vi kör ren kur,får ljuga o mörka lite men så får det vara,har sagt till en del när jag varit tvungen att nää,vi kör lite diet nu en period..snackat bort det. och ja, jag har isolerat mig ganska mkt också,blir mest att man håller sig hemma, det e så svårt att klura sig ur mat,fik,dryck-situationer annars..tycker jag.Mina tuttar har blivit "tomma" haha,skönt att det ger resultat!Länge leve denna hälsosamma livsstil vi kommer få !!Vart bor ni alla förresten??