CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
Hur många kilon har du kvar?
Hur många kilon har du kvar?
Tycker oxå absolut att du ska börja införa protein. Ju längre du går på ren kur ju svårare tror jag att det blir att "komma tillbaka" till maten.
Nu när det gick bra igår med lite mat så fortsätt med det i ditt tempo Du kommer ju fortsätta gå ner + att du har god marginal i tid på dig.
Visst gifter du dig efter mig?
KRAM
Då e jag 2 veckor innan å kan tipsa om allt som gick fel, hihi... Får hoppas att det blir lyckat.
Nu när jag började med CK så stod vågen på 115,3 hos konsulenten, imorse på min våg som inte väger exakt lika så var det 94,5.
Har som mål runt 70 till den 1 augusti så jag får stå ut med ren kur ett tag till haha...
FY FASIKEN vad vi kommer var snygga brudar på våra dagar!
Hoppas nu när du får i dig lite protein att du blir lite gladare, men det är nog mkt blandat det beror på som att du har förlorat vikten, fast det är ngt positivt så är det ju ändå ngt du har mist, mm.
Kan du prata med ngn utomstående mer än med oss?
Kanske kan vara till hjälp
SKÖT OM DIG, nu ska jg på bröllopsmässa. kram H
Nej det kanske det inte gör
Har precis kommit hem från en bröllopsmässa här i Dalarna
Åhhhh vad kul det är å få inspiration och känna att det är på gång, sambon var med och även en av tärnorna, det var bra för det var en del saker å provsmaka
Vilka är det som är i tråden som ska gifta sig i år?
KRAM H
Jag kan rekomendera kycklingen, den äter jag varje kväll, men jag värmer även min kakao till frukost å kakaomint till lunch, fryser jag med så in i H*****
e...
Du är så duktig Starkt å kämpa på vidare när det känns lite trögt
STOR KRAM!
Idag har jag själv varit på långresa ner till Sthlm, med smabon å tittat på ett spabad, det var en LÅNG resa.
Tycker det är så mysigt i vanliga fall när bilen är full med gottis å lunchen inhandlas på driven på McDonalds, men innan vi pkte blev det en shake, i Sthlm till lunch fick det bli en naturdiet och hemma igen nu vid 19 en kyckling + en massa cola zero
Det GICK men usch vilken tråkig bilresa men vad gör maninte för sitt nya liv som stundar runt hörnet
Kämpa på alla, vi ska klara det här
KRAM
JA det är så sant, det mönstret är det svåraste iaf för mig att bryta.
Mys med familjen= god mat! Å tänk när vi är barnlediga då blir det hämtmat för hela slanten.
Jag har inte ätit med min sambo och dotter på 63 dagar å det börjar tära en ANING på psyket.
Ngnstans måste man ju hitta nya vägar att umgås på utan maten och godsakerna, för det finns ju bättre alternativ.
Ha det gött
Jag dricker cola zero å light men även funlight å jag stananr kvar i ketosen.
En del säger nej å andra säger ja Men det funkar för mig iaf.
LYCKA TILL!
Hur länge ska du köra?