• Tokstolla

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Känner mig så glad, men vågar knappt fira. Den sista veckan har jag lyckats tappa 1,6 kg! Det har ju varit så svårt för mig att tappa på sistone att jag nästan gav upp! Men nu har det lossnat igen och jag är extremt glad för mina 8,2 kilo på 38 dagar. Jag snittar på 1,51kg/ vecka och det känns fantastikst. Jag kunde dessutom konstatera att jag numera väger 30 kilo mindre än vad jag gjorde när jag var som störst! 75,9 kilo till mina ca 171 cm, kan verkligen inte förstå att mitt BMI numera är 25,96 och att det är så otroligt lite kvar för att vara normalviktig

Jag ångrar EN sak när det gäller CBK... att jag inte börjat tidigare! OK, det är svårt, men på ett sätt så himla enkelt!

• Tokstolla
    Pentan skrev 2009-02-09 08:11:01 följande:
    Dag 40 på ren kur, 94,3 kg!
    Hahaha! Pentan det går så fort med din viktminskning att du missar 10talssiffran

Det skulle väl ändå vara 84,3
  • Tokstolla

Pentan :ja, precis, du rättade till samtidigt som jag

• Tokstolla

Emersson, välkommen hit!

Pentan: Jag tycker personligen att det är ett klokt beslut och det du skriver är precis vad jag tänkt
    Är du orolig för din klänning är vi väl medvetna om att din kropp kommer se fantastisk ut med korsett (om det behövs överhuvudtaget)

• Tokstolla

Är du hungrig eller sugen så sluta läs mitt inlägg

Iaf, sitter just nu och äter en ½ nutrilettbar- (jag behöver tänka om lite eftersom jag har viktiga sånglektioner som kräver max av mig nu inför sökningarna om 2 veckor). SÅ, läs och häpna! Det är tamigfasiken inte gott med choklad! Förr tyckte jag det var gott men det här med choklad är inte gott längre. Heja CBK!

• Tokstolla
    anna01 skrev 2009-02-10 10:01:54 följande:
    Pentan: GRATTIS 20.1 kg grymt bra gjort. Brukar tänka att man förlorat 20 margarin paket fett då förstår man verkligen hur mycke de är
    Ja, men när man bär på en matkasse på 7-8 kilo, då är det ruskligt läskigt att tänka på att man gått ner 30! Att man dessutom vill gå ner 13 till då... Varför gör man det här mot sig själv egentligen.

Pentan: Du borde nog vara den perfekta cambridgekunden. Följer programmet och går exceptionellt ner i vikt!
  • Tokstolla
    Hammerman1 skrev 2009-02-10 11:54:36 följande:
    www.heartattackgrill.com

Det var inte alls länge sedan jag hängde med min m2b och hans alla killkompisar till ett ställe där de serverade 1kg's burgare. När fem av grabbarna hade ätit upp inom en timme och beställer efterrätt och mer "tjock" öl på det, tja... man kan säga så här... De serverar inte längre burgaren. Antar att det inte var roligt längre när de inte kunde knäckas

jag kan säga att alla burgare verkar små på sidan du länkade till i jämförelse LOL
  • Tokstolla
    anna01 skrev 2009-02-10 11:39:26 följande:
    Tokstolla: Har du gått ner 30 kg :-OHur länge har du ätit? Äter du ren kur?Ja är sååå imponerad av er.
    Ja, jag gick ner ca 25 kilo för några år sedan. Blev senare gravid (ej planerat) och fick tyvärr missfall under dem 8 veckorna och lite därefter gick jag dock upp ca 10 kilo men lyckades sakta men säkert ta mig till 80kilosklubben igen. Sedan stod jag still i ca 6 månader men när min m2b (som för övrigt nu har gått ner över 80kilo sedan hans första start) började gå upp massor i vikt pga nya mediciner så kunde jag inget annat än att sätta ner foten och sätta oss båda på extrem diet.
    vi började med ren kur den 3 januari 2009 (första gången vi äter CBK) Jag mådde ett tag väldigt dåligt av kuren och m2bn tvingade mig att äta mer protein men det hjälpte inte så jag bestämde mig för att ta extra vitamintillskott. DET gjorde susen på 3 dagar Men han har ätit ren kur hela tiden och jag så gott som iaf Vi har hittills gått ner 19,2 samt 8,3 kilo. Jag har alltid gått ner långsamt och dessutom har jag numera bara 2-3 kilos övervikt så inte undra på att det går långsamt för mig
    Men ja, din fråga! Jag har gått ner drygt 30 kilo
    Det är faktiskt för mig inte så stort som faktumet att jag för första gången i mitt liv sedan jag var 2 år ska bli normalviktig! Tänker jag på det så gråter jag nästan!
  • Tokstolla

Helloise: Hur mår du?

Hujjedamejj och cbk09: Det var ett tag man hörde ngt från er.

Isabellkaramell: Shit! Du får mig att tänka på karameller ju! nej, då ingen fara. Välkommen!

• Tokstolla
    elin74 skrev 2009-02-10 14:19:33 följande:
    Hej på er alla. jag håller på med cambridgekuren och har fått en vit beläggning på tungan. är det normalt och vad kan man göra åt detta???
    Hej elin74
    Det finns många vitamin/spårämnen-bristsjukdommar som orsakar vita prickar på tungan. Hur länge har du ätit CBK? Äter du ren kur hela tiden?
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!